Halálos baleset a pótkerék miatt?
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
A múlt heti két, összesen 1,1 milliárd forintnyi támogatás tulajdonképpen csak visszafizetés volt.
Az Index nemrégiben írta meg, micsoda riasztó látogatottságot ért el a Magyar- és az előtte megtartott Német Nagydíj.
Egy ok nincs, sok-sok van, azokból áll össze a 32 százaléknyi visszaesés. Összegyűjtöttük, miért voltak sokkal kevesebben az idei F1-es Magyar Nagydíjon.
Amikor csütörtökön leültünk a Forma 1-es Daniel Ricciardóval beszélgetni, még nem tudtuk, hogy ő nyer, de sejtettük. A győztes valóra vált interjúja.
A bajnok pördülése a mázli és a tudás találkozása.
Bottasnak replikázott a világbajnok.
Elveszett a varázs?
Milyen érzés Schumacher rekordjára hajtani? Ki a keményebb csapattárs, Alonso vagy Rosberg? Miért nem megy Raikkönennek? Miért jó, hogy öregedik? Lewis Hamilton-interjú.
Három dobogó három futamon az új finn sztártól, mégis pesszimista.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Taxisofőröm Poldi, a mosolygó bajor herceg, az autó egy BMW 635CSi versenygép. Nem, nem szedtem semmit, ez a valóság.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
Aki eddig figyelt, már mindent tud. Itt van még pár apróság a hajrára, hogy ne maradjon benned kérdés.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Már csak szombatig kell várni és megint miénk a Hungaroring. Kattintson a részletekért.
Az első sorból két BMW-s pilóta indulhat.
Audisok a BMW-sek és Mercisek ellen. Nincs kímélet.
A kormány döntött a plusztámogatásról, az F1 közvetítésének szerződéseit is felülvizsgálják.
Hétvégén DTM-futamok a Hungaroringen ex-F1-esekkel.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Amit a lengőkar elvett, már az időjárás sem adta vissza. Michelisznek nem jött össze, de nyert a Forma-1-es veterán. Nagykép.
A magyar pilóta a 11. helyről indulva ötöt javított, Sebastien Loeböt is megelőzte túraautó-vb első hungaroringi futamán.
A szabadedzések előtt motort is cseréltek Norbi Hondájában. A Citroën a Hungaroringen is dominál.
Új autót próbál ki a WTCC-pilóta.
A DTM-nek van pár titka, amitől a verseny mindig kiélezett. És persze ott a V8-as hang.
Elöl az Audik, utána a BMW-k, leghátul a Mercedesek, egyelőre. A tesztet leállították, mert a pályát javítani kellett.
Márciusban. Ha az időjárás engedi. A többit ősszel.
Három év alatt már 12,5 milliárdot kapott.
Sokkal több a karambol, mert a többségnek fogalma sincs, mit kell csinálni, ha csúszik az út. Itt a megfejtés.
Jövőre nálunk is egymásnak esik a három német: a 2014-es magyar DTM futamon boxol az Audi, a BMW és a Mercedes
A 2014-es előzetes versenynaptárban már szerepel. Végleges döntés december 6-án lesz.
Ismét idejön a Német Túraautó-bajnokság.
Hű, azt hiszem, ez kemény lesz.
Ugyanott, ugyanúgy történt a baj. És mégis megfutottam a legjobb időmet. Hogyan?
Az úgy volt, hogy a házasember ösztönöm megsúgta: ha szombaton két gyerekkel felvértezve elmegyünk gigantikus játszószőnyegért a kék-sárga áruházba, akkor aznap már nem jutunk ki a Hungaroringre.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Amikor autós programról van szó, egy átlagos, családos férfiembernek két problémával kell megküzdenie: egyrészt sok feleséget nem érdekel túlzottan az autó, legalábbis annyira nem, hogy egy délelőttöt vagy délután rászánjon; másrészt a kicsi gyerekeket bármi is csak elég rövid ideig köti le.
A GTI nem egy típus, csak egy kivitel, ami önálló kategóriát teremtett. Negyvenegy év, hét generáció, különleges kiadások.
Mindig mondtam, hogy az öröm az autózásban nem a sebességből vagy a nagy teljesítményből jön, hanem a padlógáz élményéből és a határon autózásból.
Most hétvégén kerül megrendezésre a Hungaroringen a WSR, azaz a World Series by Renault.
Javított már autót kocsmaasztalon, olajos rongyokon? És ez még nem minden...
Várták a képeket? Hátha ott vannak? Tessék. Bónuszként pedig minden idő- és szektor. Kattintsanak bátran, van látnivaló!
Az olvasó kérdez, Jenson Button válaszol.