Kaotikus a parkolás a Magyar tudósok körútján
Az Infopark gerincútja hétköznap maga a parkolási pokol. Mind az autósoknak, mind a bringásoknak.
Az Infopark gerincútja hétköznap maga a parkolási pokol. Mind az autósoknak, mind a bringásoknak.
Idén már 68 járdaszakasz robbant ki elektromos problémák miatt. Több megoldással próbálkoznak a szakemberek.
A fővárosi kerékpáros-balesetek 70 százaléka ilyen helyen történik.
A mosonmagyaróvári férfi volt felesége új párját ütötte el szándékosan.
A fenti képen például nem könnyű kiszúrni.
Az 56 éves támadót az asszony fia állította meg.
A túrkevei N. Róbert nehéz szombatja dióhéjban.
Olvasónk rögtön közpénzpazarlást orrontott.
A Bikás parkról sok szépet és jót terveztem írni - ígérem ezt még pótlom -, de most egy bosszantó apróság kapcsán kaptam róla levelet Zoltántól.
A fejenállást úgy csinálta, ahogy az Ashtanga jógaórán kell, csak épp a járdán, egy Bugati mellett.
Elérkezett az idő, hogy járni is megtanuljon a pesti ember, mert ez csak utcai harc. Esti Ujság, 1914.
Bár szerintem a cinkés postaládacetli a legbájosabb tavaszköszöntő felirat idén, azért ez a járdára pingált szerelmi vallomás is nagyon kedves.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
Nem sokkal azután, hogy elkezdett terjedni a neten Budapest legbénábban elhelyezett pollerének képe, a XVII.
Homárosan bájos történetet küldött az Urbanistának az V.
Akár fogadóirodák érdeklődését is felkelthette volna, hogy mi lesz a Keletinél a szabadtéri lámpakiállítással, ahol a napokban felállítottak egy új lámpaoszlopot, a régit meg szépen, akkurátusan körbeaszfaltozták.
Tízezer forintra büntettek, mert félig a járdára parkoltam. Jogos volt?
A szakemberek szerint mégis jobb lenne mást használni a jeges járdákon. Csakhogy az drágább.
A Keletinél bújócskáznak a közművek, ezért keskeny a járda, de legalább a korlát biztonságos.
A Haller utcai megállóban épp nem tartózkodott senki, amikor belehajtott egy autós csütörtök este. Ketten megsérültek.
Egy ember megsérült a Haller utcánál. Az autó korlátot, oszlopot is kidöntött, az utcát lezárták.
Nem szeretem különösebben a rekordok hajhászását, de ha már muszáj, akkor midnenképpen a legkisebb címre érdemes hajtani - az sokkal inkább kifizetődő, mint mondjuk a legmagasabb felhőkarcoló cím hajhászása.
Azt hittem, a kavics vagy nem kavics kérdés csak a játszótereken okoz komoly problémát, de most Újbudán új frontot nyitottak neki.
Idős hölgy lett rosszul, nem tudták megmenteni. Rendőrnek kellett őrizni a halottaskocsi érkezéséig.
A biciklistákat, az autósokat, a totyogókat, bárkit, akik meggátolják a haladást. Gyűlölködjön velünk, mert itt a tavasz!
Szlovák recept Budapesten: lefotózod, feltöltöd, az illetékesek 3-ból 2 esetben meg is oldják.
Gyalogosnak öltözve teszteltünk néhány I. kerületi, nyakig parkolt járdát.
Az I. kerületben teszteltük az abszurd KRESZ-t: a gyalogosokat az útra viszik a teliparkolt járdáról.
A demokratikus jogállamiság halála és újjászületése békaperspektívából.
Oké, hogy így már nem balesetveszélyes, de azért remélem nem véglegesnek gondolták...
Gilicze Bálint küldöttfotókat erről a rejtélyes vasoszlopról, mely a Városmajorban rozsdásodik.
Levelem jött a Budapesti Közlekedési Központtól, amelyben megválaszolták a címben szereplő kérdést, melyet a múlt héten tettem fel az Urbanistán.
Hétszer parkoltam egy bizonyos helyen. Tábla nem jelzi a járdára parkolás engedélyét, se tiltását. A 7-ből 3 bírságot már megkaptam, eddig darabját 30 000 Ft-tal.
A Magyar Kerékpárosklub is ezt kéri, mert veszélyes a gyerekekre, kutyákra és nénikre, meg persze tilos is.
Ne bringázz a járdán!
A baleset a főváros XIX. kerületében történt, a sérültek állapotáról egyelőre nincs információ.
A személyautó tisztázatlan körülmények között hajtott fel a XIX. kerületi villamosmegálló járdájára.
A budai rakparton úgy közlekedik gyalogos és biciklis oda-vissza, mintha az Andrássyn egy sáv maradna az autóknak.
Nem mondom, hogy ez a legégetőbb probléma a városban, egy közepes lakógyűlésen súlyosabb panaszokat adnak elő a szomszédnénik.
elvileg ma adják át a forgalomnak (autós?) a rakpartot a Műszaki előtt.
A bíróság arra kötelezte a céget, hogy fizesse vissza a jogalap nélkül megszerzett parkolási díjat.
Az idén hatályba lépett jogszabály szerint csak környezetbarát anyagot használhatunk síkosság ellen.
„Ha a járdára kényszerülök (mert nincs hely az úton, vagy kisgyerekekkel megyek stb.) vendégként viselkedem” - olvasható a Magyar Kerékpárosklub állásfoglalásában, amiben a kerékpárosok járdán közlekedésével foglalkoznak.
Az ittas autós a forgalommal szembe haladt, majd a rendőr elől a járdára és a lépcsőkre menekült.
A híd alatt és az egyik járdán akadozik a forgalom.
Hóban, az úttesten.
Nem nagyon macerálták a rendőrök eddig a járdán kerékpározókat, a többség nem is tudja, hogy lehet-e a gyalogosok között kerekezni, vagy sem.
Az egyik autó felhajtott a járdára, és elütött két gyalogost. Csak könnyebben sérültek meg.
Bence írt nekünk, hogy a Hermina Residence előtt különös fémcsíkok vannak a járdán.
"A Kiskörút jelenleg zajló felújítása során megdöbbenve tapasztaltam, hogy a meglévő és jó állapotú gránitból faragott szegélyköveket beton szegélyekre cserélik! Értetlenül álok e csere előtt, hiszen ellentétes mind a gazdaságossággal, mind a praktikummal, mind az esztétikummal." - írja blogjában Teleki Nagy Krisztián.