Megszűnhet az európai Honda Accord
A jövő év végén áll le a gyártás, nem tudni, hogy lesz-e utód.
A jövő év végén áll le a gyártás, nem tudni, hogy lesz-e utód.
Alonso kiesése miatt aggódnak a Forma-1-ben.
Amúgy hibátlan állapotú és teljesen jól működő Hondánkba szeretnék klímát utólag berakatni.
Bár nem hinném, hogy a kis Yamahát valaki ilyesmire használná. Ha mégis, akkor minden elismerésem. Inkább profiknak ajánlom, ők keményebbek.
A Honda végre mocorog valamit Európában, újra lesz HR-V, és végre elkészült a Civic Type R is.
Az új kisdízellel elérték az egykori VTEC sportmotorok paraméterit, ami ebben a kategóriában példátlan.
A Japán Nagydíjon már videó is lesz a McLaren számára készített erőforrásról.
A japánoknál vészhelyzet lehet a turbómotor miatt.
Több mint 300 lóerős is lehet a a csúcs-Civic. A cél, hogy ez legyen a leggyorsabb elsőkerekes autó.
Ha meg egykerékre áll, elég rálehelni a hátsó fék segédkarjára és lehet tépni tovább háromszázzal. Ilyen egy TT-menő motorja. És a Bitter Sanyié?
A japánok hallhattak valamit az új Jazz és a HR-V sajtóvisszhangjából, mert szuperóvatosan közelítenek Európához.
Nyári gumiból milyen váltóméretet tudnék találni ehhez a típushoz?
A Gold Wingeket érinti az akció, összesen mintegy 126 ezer példányt rendel vissza a gyártó.
A megvadult japán formatervezők legújabb termékét most Európában is kiállítják, de egyelőre csak teszt-jelleggel.
Korlátlan jogsihoz keresek tanulómotort, jelszó a megbízhatóság. Jó lesz a Suzuki?
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
- Láttam egy zombit a lépcsőházban.
Drágább lett a biztosítás
Itt vannak a hétvége legszebb góljai, önnek csak szavazni kell. Puskás-díjra esélyes is van közöttük.
Az utazás nehézségeit követően nagyot autózott a magyar pilóta, előtte csak Citroënek.
A csámcsogók nagy örömére porig égett a Honda egyik prototípusa. Legalább megtudtunk róla néhány részletet.
McLarenes ajánlatának hírére reagált a bajnok.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Régóta aktuális lenne a kis Honda leváltása, lehet, hogy már nem kell sokat várni rá.
Ahogy arra számítani lehetett: a japánok levetkőztették a CBR300R-t.
Pedig már nem a ferraris a legjobb finn. Lehet, hogy nem is számít év végén a dupla pont.
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Kaptam egy levélkét egy ismerőstől, benne egy eladó Yamaha XS 1100 Midnight Special-lel.
Ha egy japán csávó megállít azzal, hogy a japán mopeded japánban kultusztárgy és mondd meg, hol vetted, mert neki is kell ilyen, akkor nem nyúltál nagyon mellé.
A Honda Super Cub a motorizáció egyik emblematikus járműve, ez kétségtelen.
Több évtizede nem gyártottak már motorkerékpárt, ezen most változtatnának.
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
A KTM és a Honda szinte egyszerre mutatta be felfrissített terepes palettáját.
A Toyota iQ-ból lett Aston Martin Cygnet óta semmin nem érdemes meglepődni.
Tud valamit, amit senki más. Ettől lesz nagyon érdekes azoknak, akik nem az élményt keresik a motorban.
Marc Marquez 2016 végéig írt alá a csapatnál.
A japán gyártó sportos arculatot próbál felölteni, ennek egyik eleme pedig az S2000 feltámasztása.
A túraautó-vb egyetlen magyar pilótája a negyedik helyet csípte meg az időmérő edzésen.
Néhány hónapja még csak tanulmány volt, hamarosan viszont már kapni is lehet az S660-at.
A régi Swiftnél is olcsóbb, de gyorsabb, takarékosabb és vagányabb jármű, akár 450 ezer forint alatt. A választék zavarba ejtő, segítünk a választásban.
Már a Honda új stílusát viseli – a gyáriak szerint hatalmas előrelépés formai szempontból.
Sportos autót keresek, két és fél millióig? Tetszik a BMW és a Mazda, de a Honda is megfogott. Melyiket válasszam?
A Honda megint rátalált a régi típusjelre, és most is ütős autóra tette.
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Körönként öt másodperccel gyorsultak a kocsik a WTCC-ben, de az újonc Citroen és Loeb mindenkit lenyomhat.
Ha a veszélyes külsőn nem is, a fura hangzású néven változtatnak a japánok. Az új modell a Jazz terepjárósabb változata lesz.
A Honda gyári tuningrészlege nem bízza a véletlenre: a Shinden San a világ egyik legkeményebb versenyére készült.
Olyan olcsón, mint a Jazz, más autó nem ad ennyit. De melyik legyen, a régi vagy az új?
Lehet, hogy Forest Gump nem tartaná jó mókának a MeanMovert, hisz mindig lefújná a sapkáját a menetszél, a Guinessnek viszont megfelelt.
Drón hozza az elemeket, a két ügyes és szorgalmas időmilliomos pedig nekilát, hogy összerakjon egy Jazzt az építőkészletből. Sikerülhet nekik?
Kedvezőbb fogyasztást és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást érhetünk el a jelzőlámpákat figyelő rendszerrel.
Első ránézésre akár a denevéremberé is lehetne, a Honda azonban sorozatgyártásra szánja a Vultust.
Nem triviális, hogy ekkora lökettérfogattal nem csak szánalmas majmolását kapjuk a csopperezés műjafának. Megbízhatóságban bizonyíthat a Shadow, de milyen vezetni?
Úgy gondoltuk, hogy milyen sokat írunk majd az új NSX-ről vagy a Type R-ről...
Ez ugyan még nem éppen az utcai változat, de a versenyidomok mögött már ott van az utód is. A látványa sem akármilyen, de a hangja még meggyőzőbb.