A piros színtől éhes lesz, a sárgától meg optimista
Mikor a nagy cégek csomagolást vagy logót választanak, pontosan tudják melyik színt kell használni, hogy azt gondolja róluk, amit ők szeretnének.
Mikor a nagy cégek csomagolást vagy logót választanak, pontosan tudják melyik színt kell használni, hogy azt gondolja róluk, amit ők szeretnének.
Többüknek még mindig nincs hivatalos oldala, az egyik viszont két év alatt megtízszerezte követői számát.
Az alsó tagozatos mateklecke nagyon sok pénzébe került egy amerikai gyorsétteremláncnak.
A gyáriak azon dolgoznak, hogy javítsanak a márka rossz megítélésén hazai piacukon – azt mondják, a jelek egyelőre biztatóak.
A Havannán nem szórakoznak citylighttal és óriásplakáttal, ha kéznél a festékspray.
Balatoni borászok találták ki: céljuk, hogy világszerte ismert legyen a balatoni bor.
A magyar-kanadai marketingguru 65 éves volt.
Nőnek a marketingbevételek, van miből adni.
A videós üzenetküldőkre rávetődtek a marketingesek, mert az eltűnő üzenetekre odafigyelnek a tinik.
Ha szórólapozik, vagy honlapja van, biztos érintett, de itt nem érnek véget a trükkök.
Na megjött hozzánk is a világ legkülönbözőbb pontján felbukkanó gumikacsa.
Ilyen az, amikor egy intim és romantikus esemény egy termék reklámjává válik. Íme a cuki lánykérős videók halála.
Tudta, hogy a dobozról visszamosolygó állatfigurák igazából éppen manipulálják? És hogy nem csak önt? Ezt egy amerikai kutatás bizonyította, mi meg gyorsan körülnéztünk a hazai boltokban, mely gyártók élnek a trükkel.
Ha azt mondom, hogy készült egy reklám egy városról, amiben egy asztalnál ülő pasi majdnem négy percig magyaráz a kamerának, akkor elsőre egy hatalmas ásítás jut az eszünkbe.
Gábor levelet kapott, hogy meghalt a fia. Infarktusközeli állapotba került, de szerencsére kiderült, hogy csak szpemmelték. Mit lehet itt tenni?
Mi történik ha összeomlik a civilizáció és mindent nulláról kell felépítenünk? A reklámszakma hazai képviselőivel beszélgettünk karneváli hangulatban.
Kaptam egy csomó fotót egy csomó héliumos lufiról.
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
Szeretett családja körében látható a száműzött Budapest-ikon.
Azt hitte, azért kedvel valaki egy márkát a Facebookon, mert tényleg szereti? Nem feltétlenül.
Szóviccel a jobb értékesítésért!
Természetesen közterületen! Lehetőleg száz négyzetméteres, hét emelet magas óriáshálón, ha egy mód van rá, akkor mindenképpen a fővárosban, az újpesti lakótelepen.