És akkor ez lenne a mi NSX-ünk
Keresse meg a két apró különbséget, miben más az Acura. Másodjára mutatják be, még mindig nem tudni, hány lóerős.
Keresse meg a két apró különbséget, miben más az Acura. Másodjára mutatják be, még mindig nem tudni, hány lóerős.
Elsőkerékkel is elveri majd a Focus RS-t? Meglepne, pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincs más kihívója.
Ez szabálytalannak minősül-e illetve mit tehet velem a rendőr?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
A legforróbb ferdehátú, a kategória királya lehet. Ha a végeredmény tükrözi a ráfordított időt, nem lesz gond.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
2006 körüli 250-es robogót vennék. Az Aprilia Atlantic és a Honda Forza tetszik. Melyiket válasszam?
Jó másfél év kellett hozzá, de végül csak megszülték a Hondánál a tágas kiskocsi európai változatát.
Az eddigi elnök-vezérigazgató helyett új érkezik a japán autógyártó élére, miután tavaly minőségbeli problémákra derült fény a cégnél.
Megtehette, mert korábban már beírta magát a sporttörténelembe.
A KTM 640 Adventure-rel szemezek. Lehet, hogy túl durva lenne kezdő motornak?
A Ridgeline pick-up következő generációját egyelőre vázlaton mutogatja a japán gyártó, de talán még az idén leleplezik élőben is.
50-60 lóerős túraendurót 600-700 ezer forintból. A Transalp a külseje miatt nem játszik.
Szinte a teljes kínálat megújul. Színeiben.
Nem lesz gyári hondás, idén még marad a magyar csapatnál. Érzelmi döntés volt, de nem bánja.
Nem akarta cserbenhagyni eddigi csapatát a váltással, de még a gyári Hondáról sem tett le.
Csábították, de nemet mondott a japánok millióira. Marad Zengő Zoltánnal.
Vaskos formaterv és tágas belső tér jellemzi a japánok legújabb modelljét.
Túl régen reszelgetik már ezt az autót ahhoz, hogy ha végre utcára viszik, akkor ne állítsa fejre ezt az izzadtságszagú szegmenst.
Állítólag egyik sem romlik el, de tudunk ezt-azt, amiket típushibának is tekinthetünk.
Az óriások is szeretik a B125-öt. Sajnos a gyártók ritkán gondolnak rájuk.
Bár úgy néz ki, mintha Barbie számára tervezték volna, ketten akár el is lakhatnának benne.
Meg kell érteni a jelenséget, hogy tudjuk, nem mindig a nagyobb a jobb.
A Ferrari tökéletes, a Honda újra lerobbant, a Red Bull erősen akadozott a zárónapon is. Hamilton rendben.
Nagy tempónál már annyira, hogy én is homályosan látok. Mi lehet gond?
Nyári gumi csere előtt állok, minőségi, esetleg prémium kategóriájú márkát választanék.
Tavasztól őszig ingáznék vele, legyen nagy kerekű, agilis és megbízható. És ha lehet, japán.
Azonos futás esetén megvehetem a régebbit?
A negyedliteres sportmotorok között komoly lemaradásuk van, már dolgoznak az új modellen.
Megy a Skoda, de az erőről nem mondanék le. Azt mondják, a kétliteres PDTDI-vel sok a baj, pedig van ilyen kiszemelt is.
A Honda kivonja a típust Európából, és ebben a méretben nem is lesz utódja.
Nagyobb motorra váltanék, legyen megbízható, sportos és ésszerű. Megoldható?
Az Piaggio MP3 receptjét követve tervez háromkerekű motort a Honda. Az alapokat az NC750 adja.
Zöld utat kapott a Honda MotoGP replikája. Az ára viszont két és félszerese lesz a vártnak.
Az új szabály miatt a Ferrari és a Renault befoghatja őket, de nem aggódnak.
A2-es jogosítványhoz passzoljon, és ne legyen drágább négy kilónál.
Innen már csak bukni lehet, előrejutni szinte lehetetlen.
Hajnalig szereltek a versenyzők, a KTM-es Coma mégis elhúzott, és jelentős előnyre tett szert.
A Honda VT750 érdekel, de a túramotorok is szóba jönnek. A szűk keresztmetszet az A2-es jogosítvány.
Se szerviz, se szerelő, se pótalkatrész. Elkezdőtött a második marathoni szakasz, amikor a versenyzők csak magukra számíthatnak.
Laia Sanz a Dakar legnehezebb napján szénné alázta a mezőnyt. A félisten férfiak csak néztek, ki ez a csaj. És mi is csak nézünk, és keressük az állunkat.
A világ egyik legjobb sportkocsijának utódját négy motor hajtja, de még kérdés, hogy felér-e az eredetihez.
Két napja minden esélyük elúszni játszott, most ismét egy lépésre vannak a győzelemtől.
Mindezt a X. kerületben, igaz, még novemberben. Most megkaptuk a videót. Nézze meg jól, ilyet ritkán lát a magyar utakról.
A 3D nyomtatóval készült motor úgy néz ki, mint egy motor alakú medúza, vagy egy halott CB500 szelleme.
A Hondának elszállt az esélye, a szervezők vitatható döntéseket hoztak, ez volt a legzúzósabb nap, a végén pedig mindeni egy nőt ünnepelt
Eljött a nagyobbra váltás ideje, Suzuki GSX650F és a Yamaha FZ8 között billegek.
Eső tette pokollá a Dakar hetedik szakaszát. A sok esésnek meglett az eredménye, az első helyen álló Barreda Bort törött kormánnyal tette meg a táv harmadát.
Rengeteg rém és nem rém hír terjeng az interneten, amiből nehéz kiszűrni az igazságot, feltéve ha egyáltalán van.
Mindenki halmozta a hibákat, rutinos versenyzők is sok időt veszítettek esések miatt.
Törve nem volt, teleszkópszárak rendben, mégis erősen jobbra húz a motor. Mi lehet a gond?
Elsőként az európai CR-V-kbe építik be az i-ACC fedőnevű rendszert, amely nem csak reagál a veszélyhelyzetekre, de előre fel is ismeri azokat.
A homokban megbúvó kövekre olyan érzés volt ráhajtani, mint egy taposóaknára.
Nincs sok reményük a motorfejlesztésre idén.
A Honda vezet, Marc Coma a második, a KTM-es Sunderland baleset miatt feladni kényszerült.
Kapcsolatba léptek a FIA-val a szívatós motorszabály miatt.
Megvan az év felfedezettje, egy újonc nyerte a Dakar harmadik etapját. Sajnos megtörtént az idei első haláleset is.
Az Ariel eddig kizárólag az Atomból élt, de most itt az élményautó terepjáró testvére.
A Honda átvette a vezetést, Marc Coma gumija megadta magát az utolsó hatvan kilométeren. Rekkenő hőség és hatalmas távolságok nehezítették a Dakar második szakaszát.
A japánok ejtik a Mercire emlékeztető ezüst festést, ami szintén változtat.