Így lesz a repülőút igazi rémálom
Az utasok bunkósága annyira határtalan, hogy megszületett az egyik legszórakoztatóbb Instagram oldal.
Az utasok bunkósága annyira határtalan, hogy megszületett az egyik legszórakoztatóbb Instagram oldal.
Több cuccot lehet vele felvinni a gépre, lehet helyet választani, de az időpontot is lehet variálni.
A generátorok 248 nap folyamatos működés után maguktól leállnak.
Ehhez hasonló luxusjárművet nagyon ritkán látni: olyan, mintha nem is repülő lenne.
Svédországban üzembe helyezték a világ első távolsági forgalomirányító tornyát.
Senkinek nem esett baja, sőt, a hangosan szundító áldozat még ingyenpiát is kapott.
Fura hangot hallott alulról a pilóta, álmos poggyászkezelőt találtak a csomagtérben.
Igen, létezik a világon egy repülőtér, amit 1994-ben építettek és azóta nem veszített el csomagot.
Egy egyszerű trükköt alkalmazva könnyen úrrá lehetünk a félelmünkön repülés közben. Mondja egy kifejezetten aviofóbiára szakosodott pszichológus, egyébként egykori katonai pilóta.
Leállt az egyik hajtómű.
Fontosak lehetnek, ha egyszer repülőre szállsz.
Sőt, akár a csomagokat és az utasokat is át lehetne szállítani menet közben.
Az évekkel ezelőtt rögzített felvételen a fiatal Andreas Lubitz épp egy kisgépet vezet.
Technikai problémák voltak. A gép megszakította az útját.
A Germanwings légitársaság Barcelonából Düsselordorfba tartó járatán 142 utas tartózkodott.
Videóra vették, ahogy egy KC–135 Stratotanker utántölt egy B–2 Spirit bombázót.
A Strike Fighter Squadron 27 gépeit éjszaka és a fedélzetről is levideózták.
A 747-400-ast múzeumba vitték egy ausztrál kisvárosba. A szárnya bőven kilógott a pályáról.
Hiába a maláj gépek katasztrófái, ilyen statisztika is van.
Két kísérlezető kedvő svájci feltaláló-pilóta így akarja megoldani a globális felmelegedést. 25 nap alatt kerülik meg a Földet a Solar Impluse 2-vel.
A Nitro Circus és Travis Pastrana elhozza az igazi adrenalint!
Egy nő karját csípte meg a Los Angelesből felszállni készülő gépen.
Elment az áram, tablettel navigált, számolt magasságot és sebességet a pilóta.
Világszám: a NITRO CIRCUS először Magyarországon a Groupama Arénában, 2015. június 14-én!
Megint lesz közvetlen légi összeköttetés Magyarország és Észak-Amerika között.
A légitársaságoknak gyűjteniük és továbbítaniuk kell az utasok adatait.
De az is kiderül, miért ragaszkodnak felszálláskor ahhoz, hogy nyitva legyen a napellenző.
Az internet nagyon örült neki, de egy Boeing akkor se szuperszonikus, ha 5 óra alatt ér New Yorkból Londonba.
Rájár a rúd az AirAsiára, most egy gépük motorja pukkant nagyot a futópályán, bepánikoltak az utasok.
Fontos rekordot dönthet idén a repülésbiztonság.
2014 harmadik világsajtót bejáró légikatasztrófája pár nappal év vége előtt történt. A harmadik gép valószínűleg lezuhant, egyelőre ismeretlen okból. Repülni mégis kétezerszer biztonságosabb, mint vezetni, mutatjuk, miért.
Jövő nyártól a Ryanair diszkontcég indít járatot.
Lila helyett kék lehet a rózsaszín mellett a légitársaság gépein - bár ebből a hírből egyelőre csak azt erősítették meg, hogy igen, készülnek valamire.
Raphael Domjan svájci pilóta 2012-ben 584 nap alatt körbehajózta a Földet.
Az Airbus továbbfejlesztette most is rekorder Zephyr nevű pilóta nélküli gépét.
A férfi az Atlanti-óceán fölött lett rosszul. A 32 éves orvosnő egy másik orvos utassal tartotta életben.
Sztrájkolnak a pilóták, több budapesti járatot is kénytelen törölni a cég.
Vajon mennyien utaznak majd 20 év múlva repülővel? És mennyiért?
Az első példányokat egy év múlva szállíthatják le a megrendelőknek. Kevesebbet fogyaszt.
Az Air Food One egyenesen a küszöbéhez viszi, egyelőre sajnos csak Németországban.
Ilyen messze is okozhat kitöréseket az izlandi vulkán. Most a légi forgalmat szívatja.
Ha nem akarja kivívni utastársai gyűlöletét az üvöltő gyerekével, akkor készüljön fel alaposan a repülőútra. A kulcs a figyelem-elterelés.
Füstöt és hamut okád az izlandi vulkán. A környéket földrengések rázzák, a hatóságok tehetetlenek.
Füstöt és hamut okád az izlandi vulkán. A környéket földrengések rázzák, a hatóságok tehetetlenek.
Egyes légitársaságok túl sok pénzt akarnak kihúzni az utasokból.
Milyen táskát vigyünk, hova üljünk, mennyit mozogjunk, hogyan előzzük meg a jetlaget? Még a hosszú repülőút sem lesz rémálom, ha megteszünk pár óvintézkedést. Íme a tíz legfontosabb.
Egy férfi állítólag robbantással fenyegetőzött, Manchesterben vadászgépek kísérték földre az utasszállítót.
Kemény válasz jöhet a szankciókra.
Vérszemet kapnak a terroristák, hogy ilyen könnyű bekerülni a hírekbe? Idén már vagy 700-an haltak meg légikatasztrófákban, egyes szakértők azt jósolják, hogy lesz még folytatás.
Komoly veszélyben lehetnek azok, akik gyakran utaznak repülővel. Tudd meg, miért!
Idén már többen haltak meg repülőn, mint az elmúlt három évben. De soha többé nem ül biciklire, ha megnézi ezt a statisztikát.
És ezért egészen elképesztő fejlesztésekre is képes!
Hogy maradnak vonalban? Hogy nem ütköznek össze? Mi az, hogy az óceán felett nincs radar?
Kondenzcsíkok felerősítik az üvegházhatást, így védekezhetnénk a globális felmelegedés ellen.
Egy osztrák lap írt arról, hogy egy magyarországi NATO-gyakorlat miatt volt problémájuk a légiirányítással.
A baleset egy római reptéren történt.
A madarakéhoz hasonló tollakkal hat százalékkal kevesebbet fogyasztana egy gép.