Jó nézni, ahogy jön fel a Ferrari Silverstone-ban
Hamilton kikapott a pénteki szabadedzéseken.
Hamilton kikapott a pénteki szabadedzéseken.
A legerősebb kétliteres turbómotort a CLA és a GLA is megkapja.
Ferrari? Lamborghini? Bugatti? Itt szinte minden egzotikum szolgál, de vajon hajtják is őket, vagy csak dísztárgyak?
Egy ismerős szerelő lebeszélne az olcsóbb lengyel rendszerekről, mondván hogy nem olyan jók, megbízhatóak, mint az ismert olasz rendszerek.
A teljesítmény-licit folytatódik, az A 45 AMG-t 380 lóerő fölé pumpálták a gyáriak.
Ha ájult arcokat akarsz látni külföldön, hagyd otthon a Ferrarit, Lamborghinit, csukd rá a garázsajtót az E-Type-ra, nem rúgnak labdába. De a magyar ipar legfényesebb remeke – az üt!
Három BMW, egy Nissan és egy Mercedes pár méterre pörgött a kétszáz nézőtől.
Erwin Wurm osztrák képzőművész félig a falra mászó kisteherautóját megbüntette egy parkolóőr. Minek installálgat közterületen az ilyen!
A végén még kiderül, hogy a Maybach márkát korai volt beszántani: most kaszálhatnának vele.
A Mercedes G500 durván megmagasított változata tavasszal még csak tanulmány volt, most viszont már rendelhető is.
Amikor már nincs hová és merre, mert az emberi felfogás határait elértük, na akkor jön a Mercedes és nagy csattanással rádob még harminc dekát a luxusra. Maradhat?
A Ferrari kereke nehezen ment föl, Hamilton a rajt után a kerékcserénél is hibázott, Rosberg simán nyert az Osztrák GP-n. Alonso és Raikkönen megúszta a bukást.
Hamilton már biztos volt benne, bukta a pole-t.
Eső és hibák kellettek hozzá az Osztrák GP-n.
A GLC az Audi Q5, a BMW X3-as, a Porsche Macan, és a Lexus NX ellenfele lesz, bár ránézésre inkább puha mint harcias.
A GLK utóda hamarosan bemutatkozik, így a Mercedes mutatott némi ízelítőt.
Ne nyomd a gázt! Vettem, rendben!
A Mercedes kapcsolt is, a másik főnök már tompít.
A németek már tárgyalnak a kormánnyal, de még semmi konkrétumot nem lehet tudni.
Patyolat előélet mindkettőnél, mindkettőre sok lett költve mostanság. Nagy a dilemma.
Neki az üzemanyaggal, Rosbergnek a fékekkel kellett vigyáznia. Vettel nagyon gyors volt, de hátulról csak az ötödik helyig ment. A nagy baleseteket megúsztuk, a McLarennél kiborult Alonso.
A 2. montreali tréning felénél leszakadt az ég.
Hallottam már sokszor, hogy másképp kell kezelni a dízelt, de mi igaz a sok praktikából?
Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve vettem, bent lakik a Foltosban.
Egy rappert kértek meg, hogy fesse újra a C osztályt. Ez lett az eredmény.
Markus Krautter formatervezőnek tanul, de munkája már most is egészen profi.
Érthetetlen kerékcserével vesztette el a győzelmet Hamilton, csapattársa futamgyőzelmet, Vettel egy második helyet kapott ajándékba Monacóban.
A Jumeirah Beach Residence-et nehéz lenne egy magyar helyhez hasonlítani, talán a Váci utca és a füredi Tagore sétány pénzzel telepumpált szerelemgyereke állna hozzá a legközelebb.
A hat valaha gyártott példányból egyre most licitálhat, akinek nagyon sok pénze van. Jó befektetés lehet.
Belógtam a török autószalonra a megnyitó előtt. Nyugi, a melósok friss teát kortyolgatnak és a kedvemért túráztatják a Lexus LF-A-t.
Twitteren jelentette be, újabb 3 évre a Mercedesé.
Az eddigi hírekkel most szembe mennek a tervezők. A GL állítólag nem elég sportos.
Akkor már 300 fölötti sebességeket értek el, 200 fölött voltak a körátlagok, olyan gumikon és olyan fékekkel, amikkel ma a közértig nem mennénk el. A halál illata ott susogott a levegőben.
Mindenképp jól jön, ha az autó a csatornában kötött ki, mint ebben az esetben.
Barcelonában általában steril versenyeket látunk, ritkán van nem várt győzelem. Most azt mutatta meg, hogy a Ferrari még messze az elsőségtől: Hamilton minden egyes körben gyorsabb volt Vettelnél. De legalább a Hamilton-Rosberg csata feléledni látszik.
A Lotus-szerelő nem sérült meg komolyan.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
Rosberg ötödjére megcsinálta, elvette a pole-t az angoltól. Vettel ott van, Raikkönen lemaradt, erősek a zseniális újoncok a Spanyol GP-n.
Élesedik a Spanyol GP az időmérő előtt.
Az első edzés Barcelonában csak Ricciardónak volt problémás. A második már Rosbergnek is.
A maga öt méter feletti hosszával ez a közepes Merci-busz. Szerintük az R-osztály utódja is, de a valóságban köze nincs hozzá. Ebben a kategóriába még van mit tanulniuk.
A világbajnok más elvárásoknak akar megfelelni.
Vége az álmos sofőrök okozta baleseteknek és a belső sávban alkalmatlankodó kamion-szerelvényeknek? Talán.
Úgy tűnik, a német terepjáró évről évre egyre menőbb, így a Mercedesnél már nem tervezik leváltani, inkább tovább korszerűsítik.
A Merci-főnök elővette a "Mi lenne, ha" magyarázatot a Hamilton-Rosberg harcra.
A GLC a hobbiterepjáró-kínálat vadiúj tagja, amellyel a GLK-t váltják. A stílusváltás igazán látványos.
Nagy is, Mercedes is, kényelmes is, erős is, ráadásul most egy fapados Swift áráért hazavihető. A kopó alkatrészek sem drágák, de akkor hol a csapda?
Rosberg még a légzésén is dolgozott a télen, annyira készült a visszavágásra. Erre 4-0 időmérőn, 3-0 győzelmekben a Merci-párbaj. Az angol kirúgott mindenkit, mégis jobb, mint valaha.
Két héten belül szerződést hosszabbítana.
Úgy tűnik, még a legkonzervatívabb Mercedesbe is jut valami a márka aktuális, lendületes stílusából.
A Mercedesnél dolgoznánk a legszívesebben, pedig nem is ez a cég fizet a legjobban.
Mennyibe kerül egy 2006-os Mercedes-Benz SLR McLaren? Mennyiért lehet levegős Carrerám? És BMW Z8-am? Essenben tapogattam a kínálatot.
Vettel és Raikkönen Rosberget már meg tudja verni.
Nem szégyellik a nyúlást: a Mercedes is felül a kupé-terepjáró vonatra. Úton van a második ilyen otrombaság is.
Az angol idén már harmadik futamgyőzelmét szerezte, Kimi Räikkönen viszont az elmúlt két év legjobb versenyével újra dobogós lett. Rosberg a harmadik, csak közöttük volt nagy izgalom, az élen nem.
A csapatfőnök nagyjából elmondta, mi a helyzet.