Mi öli meg a Honda lelkét?
Kívülről elég bénácskára sikeredett szegény Jazz, még szerencse, hogy a belseje sokkal jobb. De hogy egy Honda motor szenvedjen, amikor pörög?!
Kívülről elég bénácskára sikeredett szegény Jazz, még szerencse, hogy a belseje sokkal jobb. De hogy egy Honda motor szenvedjen, amikor pörög?!
A Honda mérnökei felrázzák kicsit a Super Cubot, amelyből elektromos változat is készülhet.
Nemrég a kabátomat sem tudtam felvenni annyira fáj a vállam, meséli. Most mégis rajthoz áll.
Ismerőseim ugyan ezen motorral szerelt Civic-je 195-ös gumikkal városban nem nagyon eszik 7 liter felett, nekem viszont 9 alá nem nagyon megy
A fiókcsapat fennmaradása a tét.
A Top Gearből jól ismert James May mellett a legendás Steve McQueen gépei is kalapács alatt.
Elektromos Cub, Goldwing alapú hibrid háromkerekű és a jövő sportmotorja: betekintő a Honda terveibe.
Ez már egészen úgy néz ki, mintha készen állna a gyártásra, és kétségtelenül szebb mint a Mirai.
Régesrég, már csak a nagyon öregek emlékeznek rá, elvittem egy piros és egy kék motort egy mesterhez. Egyik volt a fizetség, a másik most újra nálam van, szinte hihetetlen.
Egy másik versenyen sérült meg a korlát Sanghajban, a futam elé került az időmérő.
A Project 2&4 akkora érdeklődést váltott ki Frankfurtban, hogy semmiképp nem hagyják feledésbe merülni – legalábbis ez az ígéret.
A mutáns űrkomp még vagy másfél évig marad a kínálat része, az utódját Angliában fejlesztik.
Sokan mondták már, hogy ez a világ legjobb autója, de hallani mégiscsak más, mint végre egyszer kipróbálni.
A Honda tudja, mi kell a többnapos túrákhoz. Ebben az autóban mindennek helye van, alig fogyaszt és baromi jól néz ki.
Egyelőre csak a szedán-változatot, de már ez is nagy előrelépésnek tűnik, több szempontból is.
Dáviddal fáradtan csoszogtunk a végtelen nagy kiállításon, és akkor hirtelen megláttuk ezt.
Ez az első alkalom, hogy álcázás nélkül láthatjuk a japánok új kompakt modelljét. A stílusváltás teljes.
Ugratás, keresztbe csúszás, csak a szokásos. Ja, egy kétszáz kilós motorral?
Fogyó olaj, törő váz, gyenge elektronika – ezek jutnak eszembe, ha az öreg ezres V2-es japán sportmotorokra gondolok.
Az Active Life tanulmány ugyan közönséges Civic Tourernek látszik, mégsem egészen az.
A japánok miatt veszhet az is. Kaparnak Dennisék.
A Project 2&4 igazából nem sokkal több, mint egy hatalmas gokart, a világ egyik legdurvább motorkerékpár-motorjával.
És az is kiderül, mennyivel drágul az üzemanyag, de levideózták az új Batmobilt is. Morzsák a végtelen internetről a kávé mellé.
Autós jogsi mellé keresek robogót. Legyen megbízható, és legyen jó ránézni.
Winkler kétségek között, Bandi a virtuális térben, Pista pedig a következő Rulettkereket tervezgeti.
Az Egyesült Államokban legalábbis az Accord és a Civic áll a legkevésbé sem hízelgő lista élén.
Hanyag voltam, megtörtént. Új olajjal használható, vagy sok mindent cserélni kell?
A legkorszerűbb sportkocsik műszaki megoldásai és a régi F1-es versenygépek stílusa jöhet össze egyetlen járműben.
Az üzemanyagszint jeladója akár zárlatot is okozhat, a hiba két ötszázas gépet érint.
Oké, hogy a dínócsülök helyére passzol a barbiláb is, mégsem az igazi úgy. Akkor miért lenne jó ugyanez a megoldás az autójába?
Minden megtörtént velünk, ami autóvásárlásnál előfordulhat. Végül a legnagyobb őrültség mellett döntöttünk.
Idén már biztos nem jön, de úgy tűnik, tavaszra sem kapják meg az első megrendelők. A turbóval van valami.
Annyira túltoltam a defektspray-t, hogy tömör lett a hátsó gumi. Pont mint a Dakaron!
Elsősorban nagykerekű robogók érdekelnének, fontos, hogy új legyen és nagy legyen a csomagtartója.
Készüljenek fel a fájdalomra, a megfejtés büntetni fogja az agyat.
A MotoGP tizedik fordulóján, Indianapolis-i futamon győztes Marc Márquez megszerezte a Honda 700. GP győzelmét.
Ha rengeteg pénzem lenne Maserati Quattroporte-t, Citroen C5-t, vagy új Renault Espace-t vennék.
A japán formatervező-zsenik ismét lecsaptak – ezúttal az Accord Coupé kap földönkívüli arcot.
Eladtam a Hondát, pedig jó volt, szerettem, sőt, nem is árultam, csak megkérdezték, nem eladó-e. Hát így.
Aki azt gondolná, a fiatalok vitték, mint a cukrot, téved. A vásárlók többsége negyvenen túli.
Van olyan 125-ös motor, amin nem tűnök King Kongnak?
Ezernyolcas, szívóbenzines Honda, mi baj lehet? – tenné fel a kérdést a laikus. Pedig lehet, hiszen az űr-Civic bizony bal lábbal lépett a piacra, de gyorsan magára talált.
Kia Carens? Honda Jazz? Hyundai Matrix? Lancer? Szóval mindenképp japán, de itt el is akadtam.
A japánok elviszik a balhét.
Az rendben is van, hogy az Egyesült Államokban népszerűek, na de Ausztráliában?
Hol dől el, hogy valamiből kultusztárgy lesz, vagy egy pár soros Wikipédia bejegyzés?
Szemmel is látható méretű visszahívást hirdetett meg a Honda.
Ha esetleg a gáz rendszer nem üzemel megfelelően de én benzinnel használom a kocsit okozhat ez bármi problémát?
A MotoGP egykori világbajnokának balesetét a beragadó gázkar okozta a suzukai nyolcóráson.
Melegedésre kopogó hang jön a motorból, merre keressem a bajt?
A gyári fotó mellett már a legfontosabb adatok is kiszivárogtak a Honda kalandmotorjáról.
Sokat kellett várni az új, bajszos kis Hondára, de nemsokára nálunk is kapható. És erősebb lett. Ára is van!
Néhány éve még Barrichello gyűjtötte vele a versenykilométereket, új gazdája feltámasztaná. Nagyobb motor lesz benne, mint volt.
Jó lenne, ha egy 85-tel szüttyögő teherautó előzésére nem kéne hosszasan készülni.
Motorolajat szeretnék választani a nemrég vásárolt autómhoz.
Nekiküldtek két példányt az USA-nak. Jól áll nekik az épített környezet.
Nem Batmobil, reális terv. Most még álom, de megvalósítható lenne a holland egyetemista ötlete.
Elsőre legalábbis röhejes, amit az igazgató mond.
A FIA abszurd helyzetbe hozta a McLaren-Hondát.