Bernie zabos, nem Toto Wolff dönti el, kinek ad motort a Mercedes!
Miért is nem mutatta a tévé a Merciket Japánban?
Miért is nem mutatta a tévé a Merciket Japánban?
Bebizonyosodhat a sejtés, miért estek vissza egy futamra.
Elvették tőlem, amiért rajongtam. De ne csüggedjenek, mindenki más áradozik erről a babzsákról, hogy milyen csinos és mennyire elegáns. Tehát befogom a pofám.
A Daimler most először tesztelte közúton az önállóan kormányzó Mercedes-Benz Actrost.
Továbbra is nagy szarban van az orosz gazdaság, nem megy az oda termelő gyártóknak se.
Az utcán sosem láttuk őket, mégis örök életre a retinánkba égtek. A '90-es években nem hiányozhattak a gyerekszoba faláról ezek az autók.
Ráadásul a legújabb változatot kapják jövőre.
Patthelyzet motorügyben.
A futamot eldöntő előzésükről is lemaradt a kamera.
Lauda szerint igen. Úgy tűnik, az is eldőlt, ki kapja az RBR-től sajnált motorokat jövőre.
Villámgyorsan az élre állt, onnantól pedig már csak azt kellett számolnia a csapatnak, hogy a visszaeső Rosberget valahogy visszaügyeskedjék Vettel elé. Ez sikerült, de újabb F1-futam ment le komolyabb verseny nélkül.
Mitől lassultak le hirtelen?
Az AMG GT már nem versenyzik a leggyorsabb sportkocsikkal, de úgy hallani, a Mercedes szeretne.
Adrian Newey elhatározta: maradandó nyomot hagy az autóipar történelmében.
Na, nem a kecskemétibe, hanem az alabamai Tuscaloosában működő üzembe.
Hamiltonnak melege van Szingapúrban.
A háromban sincs egy sem a 2. edzésen.
Vagány kutya, vagány Van Damme, vagány autó.
A Mercedes-motor dönti el a vébét?
Egyik-másik képen egy Mercedest rejtettünk el.
Egy dél-koreai férfi egy Mercedes-Benz S63 AMG-t zúzott szét, mert nem volt jó a motorja.
Ez az a tanulmányautó, amire megérte várni, mert ennél tényleg történik is valami. A Mercedes mindenkit érdekel.
Az első egész alakos fotón ugyan csak a fények játéka látszik, de az nagyon ígéretes.
Ne kattintson, ez tényleg csak egy semmitmondó részletfotó egy Merci-seggről.
Két literből 381 lóerő és 475 Nm – az AMG vezére szerint ez a maximum, amit egy utcai turbómotorból ki lehet csavarni.
A Mercedes becsukta a kaput az RBR előtt.
A Merci-csapatfőnök elárulta, mi történt Monzában.
A Daimlernek pont ilyen motivált munkaerőre van szüksége, mondta a cég vezére.
Autózol a pályán, valljuk be, kicsit kalandozik már a figyelmed, mire egy hang megszólal a fejedben: vedd elő a gépet és kattints. Fura dolgok történnek néha.
Nem véletlenül szerepel a nevében a 850: ennyi lóerőt csikartak ki a terepjáróból.
Brutális C osztályra vágysz? A Mercedesnek utcára és pályára is van megoldása.
Csak a két Ferrari nem Mercedes-motoros a top10-ben.
Sejti, mi történne, ha ellátnák az ellenfelet.
Van, amelyik azért nem terjedt el, mert rossz, más az ára miatt ritka madár. Egy dolog biztos, egyikkel sem szürkülsz bele az utcaképbe.
A kiszivárgott fotók után végre hivatalosan is megmutatta luxus-kabrióját a Mercedes.
Míg a Mercedes már a kupéval haknizik Frankfurtban, a tuningcég a szedánból épített egy durvább változatot.
Az új AMG C63 Coupén alapul az új versenyautó, amelyet a jövő évi DTM szezonban már be is vetnek.
Újra gyári csapata lesz a Renault-nak, miután visszaveszik az istállót, amit négy éve a Lotusnak adtak át. A nagy visszatérés azonban zűrzavart hozhat: a Red Bull menekülne tőlük a gyenge teljesítmény miatt. Lehet, hogy a franciáknak egy évig a Mercedes-motorral kell majd versenyezniük a Renault név alatt.
Felhajtható bukókeretet szerelnének a pilótafülkére.
A luxus csúcsának ígérkezik az S osztály legújabb változata, amelyet Frankfurtban terveznek bemutatni.
A C osztály kupé változatából nemcsak elegáns, hanem sportos kivitel is lesz.
Igazi luxust villantottak a németek, és már a bemutatóra is csak néhány hetet kell várni.
Két és fél hónapja adtam fel a hirdetést: Mahle gyártmányú, alapméretű Mercedes 180 dugattyút keresek, akár használtat, egy darabot is. Azóta megint minden megváltozott.
Svájcban ki se tettük a lábunkat az autóból, Monte Carlo is nagyobb rémálomnak bizonyult, mint vártam, viszont végre alaposan bejártuk Provence-t az öreg döggel. És az nagyon jó volt.
A budapesti fiatal Mercedese hátulról ment bele Harrachba, cserbenhagyásos gázolással gyanúsítják.
A kétajtós C osztály stílusában van valami az AMG GT-éből – és kifejezetten jól áll neki.
Az óriási egyterű ugyan eltűnt a Mercedes kínálatából, mégis tovább készül Amerikában.
Nem tudni, miért zúzták össze az SLS AMG-t, de az biztos, hogy nem szép látvány a művelet.
Friss motorok és műszaki újdonságok érkeznek a Mercedes B, CLA és GLA típusaihoz.
20 milliárd forintnyi eurót vitt ki a Mercedes, ezzel ő a tavalyi rekorder, de a Suzuki és az Audi sem panaszkodhat. Hát mi, magyarok?
Mercedes-Audi háború indulhat a DTM-ben az audisok példátlan csapatutasítása miattt.
A hétvégi DTM futamon milliók hallhatták az Audi motorsport-főnök kiáltását élő közvetítésben: „Lökd kí!”.
A Daimlernek és az Audinak jól tejelnek a magyar üzemek, a kecskeméti gyár teljes nyereségét elvitték a németek.
A német bízik a fenomenális szezonkezdetben és a még jobb folytatásban, pedig 42 pont a hátránya.
Óriási meglepetésre Scania Citywide LF buszokkal nyerte egy gyanús lízingcég a Dél-alföldi Közlekedési Központ 19 darabos tenderét.
Gáspár Győző lánya úgy cserélgeti a luxusverdákat, mint más a ruháit. Most épp egy GLE Mercedes boldog tulajdonosa lett.
Még magától is. Rosberg viszont alig várja az új rajtrendszert Belgiumban.
Ha technikai segítséggel is gondjuk volt, mi jön, amikor már csak a versenyzőiken múlik minden?