Már amerikai forgalmazója is van a Saul fiának
A Cannes-i filmfesztiválon Magyarországot képviselő Saul fia szinte berobbant a nemzetközi filméletbe: a díszbemutató után minden mértékadó szaklap áradozott Nemes Jeles László filmjéről, amit egyenesen az Aranypálma egyik esélyesének tartanak. A kritikusi fogadtatásról itt írtunk.
A film sikere mellett e nemzetközi forgalmazók sem mehettek el szó nélkül, és mivel Cannes nemcsak filmfesztivál, de egyben a vilég egyik legfontosabb filmvására is, a Saul fiára több nagy cég tett ajánlatot. A Variety információi szerint az alkudozás és licitálás egész éjszaka folytatódott. A végén a legjobb ajánlatot a Sony Pictures Classics tette a filmért, így hozzájuk került az auschwitzi borzalmakról szóló, megrázó film forgalmazásának joga több országra is.
A film általános forgalmazója egyébként a párizsi székhelyű Films Distribution, kritikánk itt olvasható.
Rovataink a Facebookon