Az internetadó megosztotta a Magyar Nemzetet is. Nem gondolná, hogy.
Az internetadós tüntetés megítélésében két részre szakadt a Magyar Nemzet szerkesztősége. Érdekes, hogy az online és a print részleg nem azt a pozíciót vette fel, mint amire logikusan gondolnánk. Már ha bárki bármi logikusat várna el a Fidesz szócsöveként működő laptól.
Az online verzió - gondolnánk - kiáll a netadó ellen, hiszen az adó bevezetésével saját olvasóikat veszélyeztetik, a print pedig nyomja a pártpropagandát.
Ezzel szemben az igazság az,
hogy a netes verzió megmaradt az ötvenes évek sajtójának stílusában, és azzal a nyakatekert elmélettel jött, hogy ezt az egészet az MSZP szervezte. (Ez amúgy a hivatalos Fidesz-verzió, amelyet kedd este fizetett hirdetésekben jelentettek meg a neten.)
A nyomtatott MN címe viszont olyan kimért volt, mintha a BBC vette volna át az uralmat. Még egy nagy képet is lehoztak, amin látszik, hogy nem hat darab szélsőbalos focihuligán Coca-Cola-mámorban elkövetett balhéjáról van szó.