A legidegesítőbb hibaüzenet díját ebben a hónapban is a Telekom nyerte
Igazából nem is feltétlenül az a bajom, hogy a Telekom netes ügyfélszolgálati rendszere legalább fél éve nem működik, pedig éppen ez is lehetne a bajom, mert általában ezen keresztül fizetem a számláimat, bankkártyával, hogy ne kelljen sorban állnom a postán, utalnom a netbankban, pláne regisztrálnom a Távszámlába, hogy a jelenleg használt háromezer-ötszázhuszonhat rendszer mellé legyen egy háromezer-ötszázhuszonhetedik is, ahol mindenféle érzékeny adatomat őrzik.
Pontosan tudom, hogy mekkora szívás az ilyen rendszereket fenntartani. Valaki évekkel ezelőtt kitalálta, hogy kéne felépíteni az adatbázist, és mostanra kiderült, hogy hát az a valaki jó nagy hülye volt, mert nem is jó az, ahogy ő azt kitalálta. Vagy egyszerűen csak át akartak állni egy régi rendszerről egy újra. Ilyenkor a régi rendszer véreset köhög, az új meg az istennek nem veszi be az adatokat, megy az idegeskedés, nem értem, a teszt alatt bevette, itt meg elszáll, picsába, visszaállunk a régi mentésre, ja, az sem jó,
Hát, ez azóta sem sikerült. Pontosan már nem is tudom, mióta megy ez, egyszer fizettem visszakapcsolási díjat, kétszer plusz azért, mert külön felszólítólevelet küldtek. Igen, az én hibám, ilyen maradi vagyok: egy netszolgáltató számláit szeretném a netszolgáltató netes ügyfélszolgálatán keresztül befizetni. Kicsit olyan ez, mintha mi nem írnánk meg a friss híreket, de ha valaki beütné, hogy index.hu, akkor szépen üdvözölnénk, elnézést kérnénk a friss hírek hiánya miatt, de javasolnánk neki, hogy tessék, itt vannak a két évvel ezelőtti hírek, vagy nézze csak, egy másik híroldalon regisztrálva egészen friss dolgokhoz juthat.
Nyilván egy olyan nagy cég, mint a Telekom, fél kiállni az emberek elé, és azt mondani, hogy
helló mindenki, az ország legnagyobb netszolgáltatója vagyok, és képtelen vagyok netes ügyfélszolgálatot üzemeltetni. Igazából be is zárnám az egészet a picsába, de hát az hogy nézne ki, mindenki rajtam röhögne, szóval inkább hónapokig futtatunk egy hibaüzenetet, aztán ha bárki kérdezi, mi van, majd mondunk olyanokat, hogy távszámla meg elnézéstbocsánat.
Mert igazából ez a bajom, hogy zavar, ha az ország legnagyobb internetszolgáltatója annyira béna, hogy a saját ügyfélszolgálati oldalát sem tudja üzemeltetni, és emiatt én vagyok a hülye, hát mit izgulok, miért nem fizetem be a csekket a postán. De hogy konstruktív legyek, jöjjön egy szavazás.