Így rombolták le a a fehérvári vasútállomás legendás irányítótornyát
Székesfehérváron az éjjel megkezdték az ország egyetlen áthidalásos szerkezetű, 1954-ben épült vasúti irányítótornyának bontását. A torony bontásáról a fenti videó mellett egy rövid poszttal búcsúzott a készítője:
"1954. Régen volt. Akkor születtem. Több éves tervezés, hosszas előkészítés kemény munka árán, de felépültem. Olyan speciális lettem, hogy több hozzám hasonló építmény nem született. Akkoriban én voltam Magyarország legmodernebb állomásának a legkülönlegesebb épülete. Büszkék voltak rám a fehérváriak és még nagyon sokan mások is. Teltek múltak az évek. Sok mindent átéltem. Szép lassan átalakultak a vonatok. A fekete füstöt és szikrát hányó gőzgépeket felváltották a dieselek. Aztán megjelentek a csendes villamos vontatójárművek is végül a legmodernebb motorvonatok is. Megéltem sok menetrendváltozást sokfajta vonattal. Több ezer utas fordult meg nap, mint nap, több millió tonna áru ment el mellettem és alattam tehervonatokon keresztül éveken át. Vasutas generációk nőttek fel, és haltak ki sok szolgálatot teljesítve, egyszóval tudnék mesélni. Sajnos egy szerencsétlen és hibás döntés következtében 2016. május 11-én eltűnők a föld színéről. A kivégzőosztag már felsorakozott, hogy ízekre tépjen. Szemétdombra hányják romjaim, és egyben szemétdombra hányják elődeink munkáját is. Szegény tervezőm Rimanóczy Gyula Ybl-díjas építészmérnök biztos nem hitte volna,hogy így fogom végezni! Sokat dolgozott rajtam, sokat kilincselt értem. Akkoriban nem lehetett tévedni, a felelősségre vonást nem pénzbírságban mérték. Hatvankét éven át tudtam bizonyítani, milyen maradandót alkotott. Aztán jöttek a Nemzeti (?) Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. döntéshozói, és a korábbi hibás tervezés folyamán minden lehetséges eszközt bevetve megakadályozták fennmaradásom. Sem szakmai, sem műemléki szempont nem számított. Több ezer ember támogatása arra volt elegendő, hogy fotóalbummal és emléktáblával „tisztelegjenek” előttem. (Nincs rá szükségem). Köszönettel tartozok viszont nagyon-nagyon sok embernek. Újságíróknak, városvédőnek, akik írtak rólam, közösségi oldalon csoportot szervezőknek és természetesen a csoporttagoknak, akik kiálltak értem, műemlékvédelmi szakembereknek, akik próbáltak menteni,annak a kis móri diáknak, aki mindent elkövetett fennmaradásomért,sőt még azoknak is, akik a MÁV-nál illetve NIF-nél felemelték a szavukat értem szembeszállva a hivatalos állásponttal. Hatvankét év vasúti szolgálat után erőm teljében tüntetnek el a föld színéről. Magyarország első és egyetlen áthidalásos szerkezetű Ybl-díjas mérnök által tervezett vasúti állítóközpontja ennyit ér. Remélem máskor, másvalaki szerencsésebb lesz. Székesfehérvár, utasok, vasút, Isten veletek!"