Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA nyár óta az 500 millió regisztrált felhasználót is meghaladó népszerűségű Facebook az Egyesült Államok webes forgalmának egyik legnagyobb generálója. De népszerűsége akkora (és ami fő: folyamatosan növekszik), hogy a statisztikák elképesztő adatokról számolnak be.
A legújabb a Hitwise jelentése, melynek két fő adata: az USA-ban minden negyedik oldalletöltés a Facebookon történik, a teljes internetes forgalomból pedig ez az egyetlen oldal igen magas arányban részesül: minden tizedik amerikai kattintás a Facebookra irányul.
A Facebook a korábbi jelentések szerint idén júniusban előzte meg ilyen tekintetben a Google-t, s ez a tendencia folytatódott: a Hitwise adatai szerint a múlt héten a Facebook oldallátogatási számai három százalékponttal magasabbak voltak, mint a Google-é, és – ami döbbenetes adat – a közösségi oldalon ötször annyi oldalletöltést regisztráltak, mint a keresőóriásnál. Egy évvel korábban az oldallátogatásban még hajszálnyival a Google vezetett, az oldalletöltésben már akkor is a Facebook volt jobb, igaz, akkor még csak négyszer akkora számmal büszkélkedhettek. A statisztikához annyit érdemes hozzátenni, hogy a Hitwise a Google-t és a YouTube-ot külön kezeli: ha ezeket egybeszámoljuk, akkor a teljes forgalomból ők 10,4 százalékkal részesednek, az oldalletöltésben pedig csak száz százalékkal ver rájuk a Facebook.
Azt sem árt megjegyezni, hogy más cégek mást mértek. A comScore hasonló növekedést mutat ki a Facebook esetében, mint a Hitwise (55, illetve 60 százalék), de ők októberben a Google-nál 173,3 millió egyedi látogatást mértek, szembe a Facebook 151,13 millió látogatójával.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM