Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMKöztudott, hogy a Facebook szereti a célzott hirdetéseket a saját oldalán, és mindent meg is tesz azért, hogy kiismerje a felhasználói szokásokat. Most azt találták ki, hogy olyan hirdetési rendszert fejlesztenek, amivel a felhasználó egérkurzorjának mozgása is követhető.
A cég munkatársa, Ken Rudin a Wall Street Journalnak beszélt a terveiről. Rudin elmondta, hogy a Facebook olyan eljáráson dolgozik, ami a felhasználó egérkurzorának mozgása alapján helyezné el a személyre szabott hirdetéseket. Ezzel a módszerrel az is meghatározható, hogy a mobilos felhasználók látják-e az üzenőfalukat.
Ezek a technológiák nem számítanak újdonságnak, de némi aggodalomra ad okot, hogy a Facebook ezt egy olyan közösségi oldalon szeretné használni, aminek majdnem 1,2 milliárd felhasználója van. Ugyanakkor elképzelhető, hogy a dologból nem lesz semmi: Rudin szerint még hónapokig elhúzódhat a döntés, hogy egyáltalán használni fognak-e egy ilyen rendszert.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM