Visszatérhet a Descent
A kilencvenes években a Descent azzal dobta fel az akkoriban népszerű lövöldözős játékokat, hogy a belső nézet mellé teljes, 360 fokos mozgásszabadságot kínált. „Repülő Doom” – írta a szaksajtó, és igazuk volt. A játékban egy űrhajóval kellett manőverezni a szűkös alagútrendszerekben, így nemcsak síkban, hanem térben is mozoghattunk.
A játék megért két további epizódot, illetve ebből a sorozatból nőtt ki a Descent: Freespace című űrszimulátor is. Az eredeti játék alkotói most a Kickstarteren gyűjtenek pénzt, hogy elkészíthessék a Descent nem hivatalos folytatását: ez lenne az Overload. (Az eredeti címet valószínűleg jogi okokból nem használhatják, az újról meg kevesen fognak egy Sugababes-számra asszociálni.)
Az Overload történetén az 1999-es Freespace 2 írója dolgozik, a zenét pedig az első Descent zeneszerzője írja. A 15 pályás kampány mellé kapunk egy pályaszerkesztő szoftvert is. A játék 2014 óta készül; a fejlesztőknek most szükségük lenne 300 000 dollárra, hogy a játék PC-n, Playstation 4-en és Xboxon is megjelenhessen.
Ha 25 dollárral támogatjuk a fejlesztőket, megkapjuk a játék digitális változatát. Ha viszont 8000-et fizetünk be, a fejlesztőkkel bulizhatunk a játék bemutató partiján, ahol kapunk egy egyedi bőrdzsekit, valamint a játékban vezethető űrhajó 3d modelljét.
Az Overloadra eddig negyvenezer dollárt gyűjtöttek össze, de a fejlesztőknek még egy hónapjuk van, hogy elérjék a kitűzött célt.