Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA mobilreklámmal foglalkozó AdMob az új 3G iPhone megjelenése alkalmából közzétett néhány adatot arról, hogy az elmúlt évben mennyi hirdetést jelenített meg az iPhone-ok kijelzőjén. A növekedés drámai, a 2007 júliusában elindított rendszeren eddig 249 millió hirdetés futott át. Csak az elmúlt egy hónapban 52 millió hirdetésük jelent meg a készülékeken. Persze nem árt tudni, hogy az AdMob nem ezzel kezdte meg a működését, és egyébként havonta 3,5 milliárd hirdetést jelenít meg a világ mobiljain. A TechCrunch cikke is foglalkozik azzal a témával, amely a Vodafone keddi sajtótájékoztatóján is előkerült: a rendes weboldalakat is jól megjelenítő iPhone miatt a webes hirdetések kiszorítják-e a mobilos hirdetéseket. A következtetésük hasonló, nem, mert szarul néznek ki, nem optimalizáltak. Az AdMob kihasználja az iPhone tudását, például a júzerek egy Jaguar-kampányban a Google Maps segítségével megkereshették a közeli dílereket. Ilyesmire a webes cégek aligha figyelnek.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Rovataink a Facebookon