A Telekom 80 üzletében nem lehet már számlát befizetni
További Cellanapló cikkek
A Telekom ügyfelei panaszkodnak (nálunk is), hogy a cég több üzletében a sorban állás utána a befizetésekkel már a postára irányítják őket. A cég országosan nagyjából 80 üzletben vezette be kísérleti jelleggel, hogy a csak számlafizetés miatt érkezőket a postára illetve a Lapker kijelölt üzleteibe irányítják. Megkerestük a Telekomot, mi az oka ennek a lépésnek.
A cég szerint több dolog is: „Egyre inkább a személyes tanácsadásra, a szolgáltatások és újdonságok bemutatására szeretnénk a hangsúlyt helyezni a jövőben. Ugyanakkor azt látjuk, hogy azoknak az ügyfeleinknek, akik valóban csak és kizárólag a számla befizetése miatt keresik fel az üzleteinket, egy másik személyes számla befizetési hely egyenértékű megoldást nyújt” – tudtuk meg a sajtóosztálytól.
A szolgáltató előzetes kutatás alapján vezette be a mostani megoldást, amiből az derült ki, hogy az érintett ügyfelek nagyrészt amúgy is a postán fizetik be közüzemi számláikat, miközben megszokásból a Telekomtól kapott számlát az üzletbe mentek befizetni.
Viszont tényleg nem ment minden gördülékenyen, ahogy az a Ripost riportjából is kiderült: „Mivel egyelőre kísérleti működésről van szó, törekvéseink ellenére előfordulhatnak sajnos még fennakadások, kisebb hibák az ügyintézésben” –írják.A kijelölt számlabefizető helyeken az elmúlt 2 hétben több mint 30 ezer ügyfél fizette be számláját, azonban csak kevés negatív észrevétel érkezett.
A szolgáltató a megoldással az elektronikus befizetésre terelné ügyfeleit: „kényelmesebb, gyorsabb, korszerűbb, nem is kérdés, hogy ez a jövőbemutató, időtálló megoldás, de nyilván még további oktatást igényel részünkről és más szolgáltató cégek részéről egyaránt, hogy az ügyfelek a jelenleginél is nagyobb számban forduljanak az online ügyintézés felé”.
A cég számláit a telekom.hu-n, a Telekom Fiókon vagy a Telekom mobilalkalmazáson keresztül bankkártyával, vagy banknak adott csoportos beszedési megbízással és banki átutalással is lehet fizetni.
A Telekom szerint ez még csak próbaidőszak, tapasztalatokat gyűjtenek, és „mind üzleteinkben, mind a kijelölt postákon külön dedikált hostess fogadja a számla befizetési szándékkal érkező ügyfeleket, az érintett postákon külön ablaknál történik a számlabefizetés a minél gyorsabb ügyintézés érdekében”.
Rovataink a Facebookon