![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
A Telekom feltalálta a szolgáltatók Whatsappját
A távközlési cégek nagyon megrémültek, hogy a webes vállalatok elhappolják előlük az ügyfeleket, hiszen az online csevegőhálózatok és netes telefonok minden létező eszközön működnek, nem függnek a SIM-kártyától. Nem is a távközlési cégeknek van több mint egymilliárd ügyfelük, hanem a Facebooknak meg a Google-nek.
![img 3074](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1111/11114/111142/11114279_3ead74acb09feb8dcbc9494031b21ba3_wm.jpg)
A Deutsche Telekom túllépett ezen a ijedtségen, és Barcelonában bejelentette az Immmr nevű szolgáltatást, amivel ugyanazt tudják nyújtani, mint a Whatsapp.
Az Immmr tulajdonképpen egy virtuális telefonszolgáltatás, mellyel a telefonszámunkra érkező hanghívásainkat, sms-einket és videohívásainkat is mindig magunknál tudhatjuk, függetlenül attól, hogy nálunk van-e a mobilunk, vagy sem. A legjobb az egészben, hogy az Immmr tesztje
Meg Szlovákiában, de ennyire ne vesszünk el a részletekben.
Az a lényeg, hogy végre látunk valami innovatívnak mondható szolgáltatást a távközlési cégektől. Ez önmagában nagy hír, miután a Telekom magyar leányvállalata semmit sem tudott kezdeni az iWiw-vel, és amikor a legjobb partnereik (pl. Ericsson) kitalálták, hogy miként lehetne a mobilok telefonkönyvére építve közösségi szolgáltatást indítani, a távközlési cégek a fülük botját sem mozdították.
Hazánk neve egy másik hír kapcsán is elhangzott a Deutsche Telekom standján: nálunk indítják el azt az adatközpontot, ahonnan Közép- és Kelet-Európa régiójának tizenegy országát szolgálják ki.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Rovataink a Facebookon