A Telekom feltalálta a szolgáltatók Whatsappját
A távközlési cégek nagyon megrémültek, hogy a webes vállalatok elhappolják előlük az ügyfeleket, hiszen az online csevegőhálózatok és netes telefonok minden létező eszközön működnek, nem függnek a SIM-kártyától. Nem is a távközlési cégeknek van több mint egymilliárd ügyfelük, hanem a Facebooknak meg a Google-nek.
A Deutsche Telekom túllépett ezen a ijedtségen, és Barcelonában bejelentette az Immmr nevű szolgáltatást, amivel ugyanazt tudják nyújtani, mint a Whatsapp.
Az Immmr tulajdonképpen egy virtuális telefonszolgáltatás, mellyel a telefonszámunkra érkező hanghívásainkat, sms-einket és videohívásainkat is mindig magunknál tudhatjuk, függetlenül attól, hogy nálunk van-e a mobilunk, vagy sem. A legjobb az egészben, hogy az Immmr tesztje
Meg Szlovákiában, de ennyire ne vesszünk el a részletekben.
Az a lényeg, hogy végre látunk valami innovatívnak mondható szolgáltatást a távközlési cégektől. Ez önmagában nagy hír, miután a Telekom magyar leányvállalata semmit sem tudott kezdeni az iWiw-vel, és amikor a legjobb partnereik (pl. Ericsson) kitalálták, hogy miként lehetne a mobilok telefonkönyvére építve közösségi szolgáltatást indítani, a távközlési cégek a fülük botját sem mozdították.
Hazánk neve egy másik hír kapcsán is elhangzott a Deutsche Telekom standján: nálunk indítják el azt az adatközpontot, ahonnan Közép- és Kelet-Európa régiójának tizenegy országát szolgálják ki.
Rovataink a Facebookon