A Telekom feltalálta a szolgáltatók Whatsappját

2016.02.22. 17:06
9 hozzászólás

A távközlési cégek nagyon megrémültek, hogy a webes vállalatok elhappolják előlük az ügyfeleket, hiszen az online csevegőhálózatok és netes telefonok minden létező eszközön működnek, nem függnek a SIM-kártyától. Nem is a távközlési cégeknek van több mint egymilliárd ügyfelük, hanem a Facebooknak meg a Google-nek.

A Deutsche Telekom túllépett ezen a ijedtségen, és Barcelonában bejelentette az Immmr nevű szolgáltatást, amivel ugyanazt tudják nyújtani, mint a Whatsapp.

Az Immmr tulajdonképpen egy virtuális telefonszolgáltatás, mellyel a telefonszámunkra érkező hanghívásainkat, sms-einket és videohívásainkat is mindig magunknál tudhatjuk, függetlenül attól, hogy nálunk van-e a mobilunk, vagy sem. A legjobb az egészben, hogy az Immmr tesztje

Magyarországon lesz.

Meg Szlovákiában, de ennyire ne vesszünk el a részletekben.

Az a lényeg, hogy végre látunk valami innovatívnak mondható szolgáltatást a távközlési cégektől. Ez önmagában nagy hír, miután a Telekom magyar leányvállalata semmit sem tudott kezdeni az iWiw-vel, és amikor a legjobb partnereik (pl. Ericsson) kitalálták, hogy miként lehetne a mobilok telefonkönyvére építve közösségi szolgáltatást indítani, a távközlési cégek a fülük botját sem mozdították.

Hazánk neve egy másik hír kapcsán is elhangzott a Deutsche Telekom standján: nálunk indítják el azt az adatközpontot, ahonnan Közép- és Kelet-Európa régiójának tizenegy országát szolgálják ki.   

Pihenjen Szép kártyával!

Egy kis lazítás Önnek is jár! Íme a Szép kártya elfogadóhelyek.

Európai körutazások

Őszi kalandok. Segítünk hogy megtalálja a legjobb ajánlatokat.