Bukdácsol a Snapchat, újraírják az appot
A várakozásokhoz képest sokkal rosszabbul teljesített a Snap a legutóbbi üzleti negyedévben, és ebben nagy szerepe van a Spectacles kamerás napszemüvegnek. A közösségi portál első saját hardvere sokkal kevésbé lett sikeres, mint amire számítottak, és a cég a rajta maradt készleten nagyjából 40 millió dollárt bukott.
Bevétele 207,9 millió dollár volt az elemzők által várt 236 millió helyett, vesztesége pedig 443 millió dollárra nőtt a korábbi 124 millióról - írja az USA Today.
A napi aktív felhasználók száma egy év alatt 17 százalékkal nőtt, 178 millióra, az előző negyedévhez képest azonban csak 3 százalék volt a bővülés, vagyis igencsak belassult a közösségi portál.
A vezérigazgató Evan Spiegel elismerte, hogy ebben nagy szerepe van a mobilos app körülményes használatának, ezért azt teljesen újraírják.
A fő riválisnak tekintett Facebook-féle (és jóval letisztultabb, egyszerűbben használható) Instagramnak 500 millió napi aktív felhasználója van, szóval a Snapnek még van min dolgoznia, hogy az élre törjön. Persze a Snapnek azt is figyelembe kell vennie, hogy állítólag pont azért népszerű az üzletileg fontos 13-34 éves korosztályban, mert a felülete elrettenti az idősebb korosztályt, a szülőket.
Rovataink a Facebookon