"Ebben az esetben sajnos a márkajog győzött a személyiségi jogok felett" - jelentette ki Gérard Haas, aki az 58 éves hölgyet képviselte a perben. Milka Budimir évekig védekezett az élelmiszeripari konszern vádjaival szemben.
Sőt mi több, ellenkeresetet nyújtott be az amerikai konszern ellen, mivel becsületesen szerzett keresztneve a márka minden egyes lila tehene felett ott díszeleg. Ez pedig a szabónő szerint a neve imidzsének csorbításával ért fel.
Ajándékba kapta
Milka Budimir a milka.fr alatt bejegyzett internetes címet a fiától kapta 2001 karácsonyára, jelentette ki Gérard Haas. A Kraft Foods csak 2002-ben ébredt, és bejelentette igényét a címre.
Milka asszonynak ez az egyetlen keresztneve, a Valencében, 'Milka Couture' név alatt futó üzletét pedig 1988-ben jegyeztett be, emlékeztetett az ügyvéd. A Kraft Foods Németországban már nyert pert más cégek lila színűre nyomtatott kekszes zacskói miatt, írta a dpa.