A Facebook ezzel a világ legnagyobb közösségi oldalává lépett elő, megelőzve 245 milliós MySpace-t, és a kínai QZone-t, mely állítása szerint szintén a 300 milliós határt ostromolja. A 250 millió átlépését mindössze két hónapja jelentették be, a mostani szám tehát a növekedés egyre gyorsuló ütemét jelzi. A hálózat ezzel 13 hónap alatt megduplázta felhasználóinak számát. "Óriási szám ez" - olvasható Zuckerberg közleményében, - "de mi inkább úgy gondolunk rá, hogy jó úton haladunk kitűzött célunk felé, hogy minden egyes embert összekapcsoljunk." Erre a törekvésre jó példa, hogy nemrégen jelentették meg a leegyszerűsített Facebook Lite-ot, mellyel a fejlődő, széles körben elterjedt internet-kapcsolattal nem rendelkező országokat célozzák meg.
A második, igencsak meglepő bejelentés szerint a vállalat 2009 utolsó negyedévében már profitot termel, ami azért érdekes, mert bár öt éven belül dollármilliárdos üzletet várnak a hálózattól, 2010-ig senki sem számított pozitív mérlegre. Elemzők szerint a siker első sorban nagy valószínűséggel a Facebook hatékony reklámozási stratégiájának valamint a hosszú távú kiadások csökkentésének köszönhető.
Zuckerberg kijelentette, hogy a jövőben is új és jobb eszközök kialakításán dolgoznak, hogy az emberek minél könnyebben érintkezhessenek egymással, valamint kitért arra, hogy fejlesztő mérnökeiknek "nagyobb befolyásuk van, mint bárki másnak", mivel egyenként több, mint egymillió felhasználóért felelősek.