36 találat az Indexről, és a környékéről.
Gépkarabélyos, golyóálló mellényes rendőrök vonultak ki az osztrák fővárosban.
2022. december 22., 06:07
Bár a dizájn a régi időket idézi, a karbonból készült karosszéria alatt modern technológia lapul.
Igen, egy Cobrát tudtunk elhozni most az Erőmérőbe, méghozzá nem is teljesen gyárit.
2022. szeptember 9., 21:10
A szuperkönnyű kasznihoz 800 lóerős motor társul, mindezért bő 400 millió forintot kérnek.
2020.05.16. 08:58 Módosítva: 2020-05-20 08:57:26
A Shelby Cobra korszerű utánérzése szinte bármilyen erős lehet, de motort mindenki maga kell, hogy keressen hozzá.
Meg lehet mutatni a kis Józsikának is, hogy mire izgult rá a fater, amikor hat-hét éves volt.
Skócia is jelentett egy beteget, összeül válságülést tart a kormány.
2017. szeptember 29., 19:23
Látott már hatmilliárd forintot érő autót? Hát most láthat, elég a Hungaroringig menni.
2016.08.21. 14:35 Módosítva: 2016-08-23 12:55:17
A legelső Shelby Cobra egy Ford GT40-et taszított le a trónról. Közel négymilliárdot ért.
A CSX2000 volt a legendás sportkocsi-sorozat legelső, kísérleti darabja.
Csináld magad élményautónak, vagy akár szobadísznek is kiváló a jubileumi Shelby Cobra.
Egy ötvenéves jubileumot illik kellőképpen megünnepelni, ezért megépítették minden idők legkönnyebb Cobráját.
Terroristák lehettek a nyílt utcán kaszabolók, levágták az áldozat fejét. Cameron Londonba utazott.
Brutális gép került ebbe a Cobra utánzatba, de csak azért, mert V8-at nem sikerült szerezni.
Talán a legjobb módja, hogy ne feledjük az autózás egyik legnagyobb alakját, ha testközelből éljük meg a legendát.
2011. augusztus 10., 17:07
Van, aki a nappalijába állítaná a Cobráját, és van, aki meg is forgatja a lakásban.
Azt a mindenit, mennyire jól néz ki ez a koncepció.
Az 1995-ben alapított Kirkham Motorsport egyszerű alapelvet követ: a világ legjobb Cobra-replikáit akarják építeni.
Az autótörténelem egyik legfélelmetesebb dinoszaurusza újjáéledt. Megint lehet rendelni vadonatúj AC Cobrát.
2010. december 24., 13:20
Az egyszerű és sallangmentes VT750S-ből az évtized legdögösebb V2-esei születtek.
Nem tudom eldönteni, kéne-e.
2010. szeptember 9., 14:37
Üzletszerű kéjelgés: a szolíd kiscsajból némbert faragnak. Egyre izgalmasabb a VT750S.
A bámészkodók azt hitték, jaszkarizik, pedig beragadt a gázpedálja a polírozott alumíniumkasztnis macsóautónak.
Posztunk sztorija valamikor a 90-es évek elején kezdődik, amikor is a Kirkham fivérek, David és Thomas restaurálni kezdték saját Shelby Cobrájukat.
- Revier? …
- Autobahn!
- Tempo?
- Mörderisch!
Mindig, de mindig hangosan kell felolvasnom, hogy elnyomjam a szinkront („körzetük az autópálya, tempójuk halálos”), és hangosan röhögjek, még ha épp egyedül vagyok is.
Hetek óta halogatom, hogy megírjam ezt a posztot.
Akad olyan –a mindannyiunk által imádott − autók iránt kicsit is érdeklődő ember, aki ne tudná, mi az a PZero Rosso, Nero, Sottozero? Az olasz nyelv csodás, hiszen még az afrore di piedi szóösszetétel is oly csodásan hangzik, hogy minden további nélkül el tudnék képzelni belőle egy dupla dell’ortós változatot, ha nem tudnám, hogy magyar megfelelője az egyszerű lábszag.A Pirelli tökéletesen képes kiaknázni a nyelvben rejlő lehetőségeket, többek között ezért is övék a legjobb abroncstípusnév, amit valaha is hallottam (Zero Nero).
Tényleg az törik?
Ferrari 308 GTB, vagy Pontiac Fiero?
A film trükkjeit készítő cégtől
2007. november 19., 13:39