64 találat az Indexről, és a környékéről.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
Az e-tron GT menőbb lett volna, de ezzel is beérjük.
2023.08.18. 16:29 Módosítva: 2023-09-06 17:39:41
A friss Q8 e-tron Audinak kiváló, villanyautónak jó, obszcén kiegészítőnek viszont közepes.
Az A4 és az A6 neve is változik.
2022. december 16., 06:04
A mérnökök mindenhol az aerodinamika fontosságát hangsúlyozzák, de mennyit számít ez a gyakorlatban?
2022.10.26. 12:09 Módosítva: 2022-10-30 13:57:35
A Hoonitron erős lett, az Electrikhana gyenge. Verseny-Audikat persze szívesen nézünk, de az ötletesség valahogy hiányzik az új videóból.
Egy kísérlet első eredménye látható a képen: az Audi tuktukokba építi a villanyautói elfáradt akkumulátorait.
300 lóerős, összkerékhajtású elektromos Audi a Q4 e-tron, aztán még csak egy Tesla Model Y sem kell ahhoz, hogy beárnyékolja.
Megraknád a villanykoffert? Vennél egy új Tonalét? Érdekel a hülyekilincs-bajnokság örökös győztese? Mindent lehet, és azt is megmondjuk a végén, miből.
Közben bemutattak egy elektromos Audit, mi pedig Toyotát teszteltünk. Totalcar Híradó.
2022.03.17. 09:40 Módosítva: 2022-03-20 08:00:31
Megmutatták az elektromos tanulmányt, amely bizonyíthatja: nemcsak a SUV-oké a világ.
Néhány részletfotót már közzé is tettek az elektromos kombiról, a koncepció bemutatóját sem húzzák sokáig.
Egyelőre álcázással, de elég valószínű, hogy nem a külseje miatt lesz érdekes a felújított változat.
680 elektromos lóerővel és hatótávnövelő turbómotorral készülnek a világ egyik legkeményebb versenyére.
Egy olyan világban, ahol egy Focus-ért is elkérnek 10 milliót, nagyon erős versenyzőként érkezik az Audi rideg villany SUV-ja.
2021.04.15. 09:02 Módosítva: 2021-04-18 13:27:43
Az Audi első nép-villanyautója a Volkswagen szabványos MEB platformjára épül, és rögtön kétféle karosszériával mutatták be.
Az autó egy nyulat üldöző vadászkutyára emlékeztet.
Az E-tron és az E-tron Sportback hamarosan nagyobb teljesítményű, hárommotoros hajtással is elérhetővé válik.
Maszkírozott képeket közölt az Audi a közel 500 lóerős e-tron S-ről.
2020.01.28. 10:27 Módosítva: 2020-02-01 16:24:23
Francia sajtóhírek szerint az akkumulátor-beszállító a szűk keresztmetszet.
2019. november 29., 00:00
Több apró hatékonyság-növelő változtatás révén a gyári hatótáv-érték 25 km-rel növekszik.
2019. november 20., 09:59
Az E-tron Sportback kupétetőt kapott, de egyébként alig tér el a már gyártásban levő E-trontól.
2019.08.01. 10:46 Módosítva: 2019-08-05 10:32:14
Az E-tron új változata kisebb akkumulátort és gyengébb motort kap, cserébe olcsóbb lesz.
Az E-tron nagyfeszültségű elektromos rendszerébe kerülhet nedvesség, ami zárlathoz vezethet.
Akad, akinek további fél évet kell várnia a villany-Audira, amit egy éve rendelt.
Nagyon úgy néz ki, hogy az E-tron gyári hatótáv-adata túl optimista, legalábbis az EPA mérései erre utalnak.
Bár terepjárókkal indul az Audi villanyautógyártó karrierje, személyautók is szerepelnek a tervekben.
Most nem egy síugrósánc volt a cél - annál sokkal komolyabb.
Már a bemutatót is el kellett halasztani, és úgy látszik, most az első példányok is késve kerülnek a vevőkhöz.
2018. december 19., 07:28
Az E-tron Quattro egy töltéssel simán eljut Budapestről Siófokra és vissza, erősebb mint a hagyományos autók zöme, igaz, nehezebb, mint bármilyen mostani Audi.
2018. december 15., 15:29
Valószínűleg az Audinál is érzik, hogy az autóskártyák világában labdába se rúghatnak a Teslával szemben. A hírek szerint ez nem lesz már sokáig így.
A pontos hibát nem részletezik, de nem lehetett túl komoly, ha tényleg csak egy hónap a csúszás.
2018. szeptember 27., 17:33
Ha nem is tapossák egymást érte, mint a Tesla Model 3-ért annak idején, az érdeklődés szemmel látható.
2018.09.18. 11:32 Módosítva: 2018-09-24 06:32:30
Az E-tron révén az Audi is sorozatgyártásra tervezett, versenyképes villanyautót kínálhat.
2018. szeptember 3., 12:01
A mai napon, Brüsszelben elkezdődött a sorozatgyártás, bár a bemutatót csak a hónap közepén tartják.
Szeptember 17-én érkezik az Audi első villanyautója digitális visszapillantóval.
Először készülnek itt villanymotorok sorozatgyártásban.
Két kis kamerából, és az ajtókba épített kijelzőkből áll a rendszer.
Az E-tron premierjét Brüsszelben tartották volna, de az augusztusi Audi Summit elmarad.
2018.05.30. 17:31 Módosítva: 2018-06-04 06:55:55
Ahhoz képest, hogy nem néz ki áramvonalasabbnak egy téglánál, egész kedvező a légellenállása.
Az E-Tron terepjáró Európában akár sikeres is lehet, Amerikában viszont gyengék az esélyei.
Megmutatták az első képet az e-tron GT-ről, amely a Model S riválisa lenne, de elég későn száll be a buliba.
Csak kapkodjuk majd a fejünket, úgy jönnek a villanyos Audik.
2016.11.03. 17:46 Módosítva: 2016-11-07 06:20:06
A Q4 hobbiterepjáró és a következő A3-as is csúszhat, most más a fontos a németeknek.
A németek az egyszerűségben hisznek – bizonyos értelemben az ős-Quattro filozófiája tér vissza.
2016. augusztus 22., 06:04
Profi munka: amit ígér, tudja. De nem biztos, hogy mindenkinek ez az autó kell.
2015. november 19., 06:16
Van kultúrkör, ahol a Q7-es a menő, máshol a Toyota Prius. A két halmaz metszete lehetne a Q7 e-tron. De ennél nagyobb a jelentősége: szinte egy új világ kezdete.
2015.01.21. 14:41 Módosítva: 2015-02-18 14:07:50
Nem lazsálhat az Audi, ha a többiek ennyire kakaskodnak. Genfben megint nagyot gurítanak.
Kívülről egy átlagos A3. Pedig ha kell, nem fogyaszt üzemanyagot, ha pedig menni kell letépi a fejed.
Lassan, de biztosan a legnagyobb esélyesek az idei Le Mans-i győzelemre befejezik a tesztelést.
Sok bizonytalankodás után most úgy néz ki, mégis sor kerül az R8 e-Tron gyártására.
Ha akarod, megvéd az elektronika. De nem akarod, ezért kikapcsolod, hogy megtudd mennyire béna vagy.
Úgy néz ki, a sportkocsi legkorszerűbb változatát senki nem tudná kifizetni, így az Audi megtartja magának.
A németek nem bízták el magukat, keményen készülnek Le Mans-ra.
Egy komplett akusztikai részleg dolgozik az R8 e-tron hangzásán. A gyalogosok védelme mellett cél a karakteres hangdizájn.
2011. augusztus 8., 17:05
Mintha a Renault-tól már láttunk volna egy ilyen próbálkozást, csakhogy a franciák már el is készültek vele.
Infarktusig fújt turbómotor, kompakt lépcsőshátú egyendizájn, farkincán lógó villásdugó. Tanulmánynak szép, de hol a realitás?
Itt a jövő nemzedék szupersport autója, ami vonzza a szemeket, fellibbenti a szoknyákat, de csak két litert fogyaszt százon.
Reméljük, hogy nem csak egy meghökkentő tanulmányautóról van szó, hiszen a 250 km-es hatótávolság, amelyből 50 km tisztán elektromos üzemben teljesíthető és az 1,9 literes fogyasztás, ígéretesnek tűnik.