Szempont volt, hogy Hegyvidéken tovább nőjön a fenntartható közlekedési módok aránya.
Az operatív programok 1700 milliárd forinttal segítették az előző hét évben a vidéki Magyarország fejlesztéseit.
Egy fedélzeti kamera videón rögzítette az egyértelmű közlekedési kihágást.
Vitézy Dávid szerint az elmúlt évtizedek legjelentősebb vasútfejlesztése következik.
2020.10.19. 11:47 Módosítva: 2020-10-20 10:49:33
A Dél-budai Centrumkórház (DBC) megközelíthetőségének fejlesztéséről címmel jelent meg kormányhatározat a Magyar Közlönyben.
A HÉV átnevezése lehet a következő évek városfejlesztési csodafegyvere.
A csendben nyilvánosságra hozott tervek közt egyértelműen szerepel, 2021 és 2025 között vezethetik be.
2017.08.24. 18:33 Módosítva: 2017-08-25 07:34:25
Elképzelhetetlen, hogy az emberek kerékpárral járjanak munkába, ezt csak a sajtó találta ki – vélte a Fővárosi Tanács a 80-as években. Hiszen „a kiváló fővárosi tömegközlekedés mellett senki sem gondol komolyan a kerékpárra való átszállásra”.
Ezzel az ötlettel kezdte munkáját a minisztériumban a kerékpáros főosztály vezetője. Megkérdeztük, mire számíthatunk még.
A Kerékpárosklub egyeztetett a főpolgármester-helyettessel, azután összeállított egy tervet.
2015.07.20. 14:34 Módosítva: 2015-07-21 09:41:21
131 milliónyi uniós közpénzből panorámás buszforduló épült a Halászbástya tövébe. De a turistabuszok nem használhatják, másnak meg nincs rá szüksége.
Civilek a budapestihez hasonló támogatást kérnek, hogy központosítsák és arculatot adjanak a balatoni közlekedésnek.
Mi csak 600 milliót fizetünk, a maradékot az EU adja. És még további 3,5 milliárdot is.
A kormány közel 12 millárd forintot szán a Miskolc északi elkerülő II. ütem című kiemelt projektre is.
Egy sor forgalomtechnikai újítást tartalmaz Budapest idei költségvetésének melléklete.
2010 szeptember 7., 08:40