15 találat az Indexről, és a környékéről.
A Brand Finance közzétette 2023-as Global 500 ranglistáját.
2023. szeptember 27., 06:19
A Dacia után jön az eMag és a Dedeman. Rangsor a szomszédból.
2023.08.11. 15:25 Módosítva: 2023-08-12 16:23:09
Épül az országmárka.
2022. november 11., 17:38
A Microsoft áll a második helyen.
40 százalékkal nőtt a márkaértékük 1 év alatt. A fejlődő piacok elképesztően teljesítenek, Kína ezzel az értékkel is csak 10. növekedésben.
2017. szeptember 26., 08:47
Újra az Apple és a Google a világ legértékesebb márkája, a tízből hét cég techipari óriás. A Facebook továbbra is megállíthatatlan.
2017.06.07. 11:15 Módosítva: 2017-06-09 10:57:40
Márkaértékben még mindig a japán óriás vezet, de szorosan követi a BMW és a Mercedes.
A keresőóriás a legértékesebb márka a világon, a Coca-Cola még az utcában sincs.
A BrandZ Top 100-as listájába hat autógyártó fért bele, de néhány nagyágyú feltűnő módon hiányzik.
A PSG és a City nagyon tör fel, az Atlético viszont kevesebbet ér, mint amennyivel a Real értéke nőtt.
Nem csak a többi autógyártót előzte meg, de olyan neveket is, mint a Google vagy a Coca-Cola.
Szorosan utána a Mercedes és a BMW következik. A Kia megelőzte a Ferrarit.
Megelőzi a Toyotát, a Mercedest és a Hondát is: valószínűleg a márkanév közel annyit ér, mint a mögötte álló autógyár.
A Canon, a Nivea és az Ikea idén már be sem kerültek az első százba.