Az adásban nem lesz változás.
Búcsúzik a kék szín és a fehér logó is.
Régen nem volt, aztán lett lyuk, hogy ne fulladjon meg, aki belélegzi az alkatrészt. Egy évtizede azonban ismét benőtt a minifigurák feje.
Miután megvette őket a Vodafone, minden az ő márkanevük alatt fog futni.
Igaz, kompenzációként egymillió dollárnyi Nike-részvényt és egy gyémántgyűrűt is adtak neki.
Az egységes arculatú olaszrizlinggel a középkategóriát céloznák.
A legendás fotóipari vállalat is a mobilozásban látja a jövőt. És egy kicsit a tabletekben is.
Pár évtizeden át a képregénykiadó volt a zombi szó gazdája, mert levédte márkanévként.
Ön is elnevezheti így a cégét, ha megveszi a felszámolás alatt lévő barkácsáruháztól.
Az Európai Bizottság elutasította a magyar fellebbezést, marad a szlovák Tokaj név.
2013 szeptember 30., 10:21
Az eddigi bajnok Coca-Cola a harmadik helyre esett vissza, a Google is megelőzte.
A Lightning szó használatát csak kölcsön kapta a cég, a motorosok szemüveget is kiadhatnak ilyen névvel.
2011 szeptember 16., 14:54
A második helyre az Apple jött fel, harmadik a Microsoft.
A Canon, a Nivea és az Ikea idén már be sem kerültek az első százba.
Kanadában egy pushup melltartó, az USA-ban viszont a Fujitsu készletnyilvántartó eszköze használja a márkanevet évek óta.
Márkanévként 436 millió eurót ér a magyar nagybank.
A márkanevet hat hónap múlva már megszerezhetik a vállalkozók.