12 találat az Indexről, és a környékéről.
Később más, fővárosi kezelésű útszakaszokon is beavatkoznak.
Karácsony Gergely szigorú szabályozást lengetett be.
Olaszországban szintet lépett a hatóságok és az autósok vitája.
2020.08.14. 18:07 Módosítva: 2020-09-03 15:54:08
Karácsony téved, ha azt hiszi, hogy az 50-es táblánál majd 50-nel mennek. Amíg a traffipax 68 km/órás határig nem büntet, addig annyival hajtanak – mondja interjúnkban Papp Tibor, a Totalcar főszerkesztője.
Nem a sebességet kell csökkenteni Budapesten, hanem az autók számát: kitiltani a nyugatról importált öreg, környezetszennyező kocsikat. A sebességvita folytatódik.
A budapesti forgalomcsillapítási terv sok új sétálózóna, útdíj és jó tömegközlekedés nélkül félkarú óriás. Társadalmi vitasorozatunk ötödik cikke.
Évi 1100 milliárd forint a nagy forgalom ára. A sebességkorlátozó tábla nem elég ez ellen, a közterületeket is jól kell kialakítani. Vitasorozatunk negyedik cikke.
Az időmegtakarítás szemfényvesztés, legyenek az utcák olyanok, hogy ne lehessen rajtuk gyorsan autózni, viszont lehessen egyenletesen haladni. Vitasorozatunk harmadik cikke.
2020.05.11. 13:34 Módosítva: 2020-05-12 00:14:39
És a közparkok látogatói rendjéhez is lenne egy-két ötletük a vírus idejére. Fürjes Balázs államtitkár azt mondta, több dologban egyetért a főpolgármesterrel, de nem akarja, hogy az autósokat ellenségnek kiáltsák ki.
Vajon milyen eséllyel követnénk a csökkentett sebességkorlátozást? Fotocellás kapukkal megnéztük, ma mennyivel megyünk a 30-ban.
A városi gyorshajtás nálunk kis kockázatú, bocsánatos bűn, a halálos áldozatok száma pedig magas. A Magyar Kerékpárosklub elnökének írása a budapesti sebességcsökkentési tervekről.
2020.04.29. 08:35 Módosítva: 2020-05-12 11:52:43
Még nincs konkrét elképzelés, hogy hol és mikor korlátoznák a tempót Budapesten, de elkezdenék róla a társadalmi vitát. Karácsony Gergely személyes okokból szorgalmazza a tervet.