A televíziózás sem menő már.
A legtöbb esetben a megélhetési szükség szüli a pluszmunkát.
2022. december 20., 19:32
Nem érdemes mindenkinél egy újabb bögrével feszültséget generálni.
2020. december 22., 15:11
A luxustermékek iránti keresletnövekedésért az Y és a Z generáció felelős.
2018.03.12. 12:17 Módosítva: 2018-04-21 14:21:37
Harangoztak a sörnek, az olimpiának, a szappannak és a mozinak, cserébe jönnek a gyümölcsdzsúsz-kaszinók.
Egy friss kutatás a Z generáció kedvenc műsorait már nem is a tévé adja. Az Y generáció az egyetlen, ami nem csak nézi, de olvassa is a híreket.
Az Y generáció jóval később is házasodik.
2016.03.20. 10:01 Módosítva: 2016-05-09 17:35:12
Semmi. Lehet, hogy a nagy pofa mögött érző szív lapul, és az önhittségük ellenére is nyitottabbak és elfogadóbbak az idősebbeknél. De akkor miért szapulja mindenki az Y generációt?
A gyermekes fiatal felnőttek kicsit több, mint negyede tudja csak időben befizetni a számláit, 40 százalékuk pedig elgondolkodott már azon, hogy külföldre költözzön.
Egy friss felmérés szerint a 13-24 év közötti amerikaiak már inkább a Youtube-ot nézik. Ez a generáció már nem igazán tud azonosulni a mai tévéműsorokkal.
Nem elég, hogy nehéz országot váltaniuk, de még az értékrend is tök más a célországokban. Spanyolország nem való a 18 és 33 év közötti magyaroknak.