Meghibásodott a Vodafone tévészolgáltatása
A cégnél az előző héten hat napon át tartó informatikai átállás zajlott, amelyről ebben a cikkünkben is írtunk már.
A Vodafone közlése szerint a munkálatok sikeresen lezárultak, ennek ellenére sok ügyféltől érkezett visszajelzés hétfőn arról, hogy továbbra is fennakadásokat tapasztaltak. Ezért kedden a vállalat figyelmeztető levelet küldött a felhasználóknak, amelyben azt írták, hogy az ügyfelek
egy központi meghibásodás miatt fennakadást tapasztalhatnak a Vodafone TV médiaboxának működésében.
A hvg.hu szerint a Vodafone sajtóosztálya az esettel kapcsolatban azt mondta: „Olyan sajnálatos működési hibáról van szó, ami a múlt héten történt informatikai átállástól teljes mértékben független”.
A hibát szerda reggel 6 óráig kijavítják, de sok ügyfélnél még ezután is szükség lehet néhány lépésre.
Azoknak, akiknél a szerda reggeli javítás után is fennáll a probléma, a Vodafone az alábbi lépéseket javasolja:
- Kapcsolja be a készüléket.
- Nyomja meg a MENÜ/HÁZIKÓ gombot.
- Válassza ki a „Beállítások” menüpontot (fogaskerék jelzés a menüben).
- Válassza ki a „Vodafone médiabox” menüpontot.
- Válassza ki az „Alaphelyzetbe állítás” menüpontot, írja be a PIN-kódját (alapértelmezetten 0000).
- Várja meg, amíg a készülék csatornakeresése lefut.
A cég azt is megjegyezte, hogy az alaphelyzetre állítás nem törli a felhasználói beállítások többségét, ezalól egyedül a csatornapreferenciák jelentenek kivételt, amelyek elvesznek.