'Elbambult az ország'
Túl sikeres kampány
Az EU-csatlakozás kommunikációjára létrehozott alapítvány ügyvezetője szerint sikeres volt az EU-kampány, és részben ennek a sikernek is betudható az alacsony részvétel. Véleménye szerint a kampány nemcsak tájékoztatta a polgárokat a csatlakozás kérdéseiről, de többségüket meg is győzte arról, hogy igennel kell szavazniuk. Közülük sokan azonban úgy érezték, biztosan meglesz a végeredmény, ezért nem mentek el szavazni.
Suba szerint utólag felróható a kampány készítőinek, hogy a meggyőzésre fordítottak több energiát, és azt természetesnek vették, hogy mindenki elmegy szavazni. Véleménye szerint ugyanakkor "az eredmény magáért beszél", hiszen nyilatkozata időpontjában, negyed tízkor még nem lehetett tudni a pontos százalékokat, az azonban már biztos volt, hogy a szavazók nagy többsége igennel voksol.