Óbuda polgármestere szerint kevés P+R parkolót tervez a dugódíj bevezetése mellett a BKK. Bús Balázs attól tart, hogy a dugódíj 2014-es bevezetésével elözönlenék kerületének parkolóit az agglomerációból érkező autók. Ezért kétzónás dugódíjat javasol: a belső határ a Hungária körút lenne, a külső pedig maga a városhatár.
Vitézy Dávid, a BKK igazgatója a lapnak azt mondta, hogy Bús Balázs javaslata nem kivitelezhető, mert a rendszer így ellenőrizhetetlenül nagy lenne, és nem tehermentesítené a belvárost.
A Népszabadság szerint a dugódíj 2014-es bevezetésének egyik alapfeltétele a megfelelő P+R hálózat. Ám Budapesten mindössze 4600 ilyen parkoló van, míg Bécsben például 32 ezer.
A magyar fővárosban 2020-ig mindössze 459 P+R parkolót tervez építeni a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., valamint a 4-es metró kelenföldi végállomásánál lesz egy 1500 férőhelyes parkoló. A BKK összesen 1240 új helyet szeretne 9 helyszínen.