A héten elkészül az a lista, amely a BKV még eladható értékeit tartalmazza. A néhány tucat tétel (ingatlanok, tevékenység átadása) eladásából néhány milliárd forintos bevétel várható csak, hiszen a cég a piacképes ingatlanoktól már megszabadult.
Azt a városházán döntik el, mit lehet értékesíteni. A Népszabadság információi szerint a BKV tulajdonosa, a főváros legalább három és fél milliárd forint egyszeri bevételt remél az akciótól.
A listára fölkerül a libegő, a sikló és a dunai kishajóflotta is. A libegő és a sikló önálló vállalkozásban is üzemelhet, a libegőt most is bérlő működteti. A siklóért több milliárdot, a libegőért több százmilliót is el lehet kérni. Előbbiből egyébként naponta egymillió forint bevétele van a BKV-nak, a libegőért évente 40 milliót fizet a bérlő.
A cégnél ismét fontolgatják azt is, hogy a lapos tetejű buszgarázsokra és remízekre újabb emeleteket húznak, s így hasznosítják a bővülő ingatlanokat. Felkerülhet a listára még az Óbuda telephely, a balatonfenyvesi továbbképző központ, a BKV Előre Sporttelep, a Tábornok utcai munkásszálló, a Stadionok Irodaház, sőt, a BKV fellegvára, maga az Akácfa utcai székház is. Felmerült a HÉV koncesszióba adása is. 20-25 évre olyan vállalkozó üzemeltetné a szerelvényeket, amely felújítana: 300 kocsit, 300 milliárdért.
A BKV-nak már alig maradt olyan értéke, ami jól eladható, ezért ezt a menekülési változatot a lehető legrosszabbnak tartja Vitézy Dávid, a társaság felügyelőbizottságának, valamint a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) vezetőségének tagja.