Az Inforádió szerint Olti Ferenc, a BKV 4-es metró beruházásért felelő vezérigazgató-helyettese javaslatára új mérnök-igazgató erősítheti a DBR Metró Projektigazgatóságot. Klados Gusztáv alagútépítő szakember javadalmazása az Inforádió hivatalosan nem megerősített értesülései szerint 1,9 millió forint lenne havonta, plusz 300 százalékos prémium.
Ez a jövedelem 400 ezer forinttal magasabb, mint Antal Attila korábbi BKV vezérigazgató fizetése, és a prémium mértéke is triplája a vezérigazgatói bónusznak. A döntést a szakember alkalmazásáról a DBR Metró Projektigazgatóság vezetése a BKV igazgatósága elé utalta, ahol viszont kedden nem kívántak állást foglalni az ügyben.
Klados Gusztáv dolgozott a 3-as metró építésén a hetvenes években, majd a kalkuttai földalatti létrehozásban segédkezett. A nyolcvanas években a La Manche alatti Csalagút egyik építésvezetőjeként alkalmazták, 1995 után pedig az athéni metró építésénél tevékenykedett. Fontos szakterülete az alagútépítési kockázatok felmérése, ami a Fővám téri állomás kritikus, Duna alatti szakaszán jól jöhet a metróépítőknek.
A 4-es metró építését az új szakember felvételétől függetlenül tavasszal erősítette meg a fővárosi önkormányzat, úgy hogy az addigi 20 fős létszámot 40 főre emelték. A városvezetés a megnövekedett feladatokkal indokolta az 1-1,5 milliárd forint többletköltséget jelentő döntést.