Marketing Centrum: erősödik az SZDSZ és az MDF
December óta egyetlen párt támogatottságánál sem észlelhető jelentős változás, de a Marketing Centrum március elején végzett felmérése enyhe Fidesz előnyt mutat.
A közvélemény-kutató szerint egyelőre nem jósolható meg, ki szerzi majd meg a várhatóan nagyon szűk kormánytöbbséget. A Marketing Centrum becslése alapján a Fidesz 193 mandátumra, az MSZP 175-re, az SZDSZ pedig 18 mandátumra számíthat (a kutatók azzal számoltak, hogy az MDF támogatók nagyobbik része a Fidesz jelöltekre fog voksolni a második fordulóban).
Az SZDSZ stabil parlamenti bejutónak látszik, tavaly év vége óta az MDF támogatottsága is erősödött egy kicsit. A kisebbik ellenzéki párt támogatói körében kisebb a választási elszántság, mint a bejutásra esélyes pártok támogatói körében, így továbbra is az a valószínűbb, hogy nem tudják majd átlépni a parlamenti küszöböt.
Az április 9-i választáson várhatóan el fog maradni a részvételi arány a 2002-es rekordtól. A Marketing Centrum 64 százalékos részvételt valószínűsít.