- FOMO
- közösségi média
- keresés
- követés
- jennifer lopez
- ben affleck
- taylor swift
- travis kelce
Vége az uralkodásnak, már nem Taylor Swifték párosa a legérdekesebb
További FOMO cikkek
- Bódi Guszti Thaiföldről bejelentkezve köszönte meg, hogy díjat kapott Orbán Viktortól
- Delhusa Gjon megmagyarázta, hogy honnan szerzett rendőrségi igazolványt
- Váratlanul elkezdtek prédákra vadászni a mókusok
- Újabb hírek érkeztek Károly király állapotáról, folytatják a kezelését
- Jövedelmező üzletté vált, ha valaki hasonlít Jézusra
Talán senkinek sem lesz újdonság, hogy az internet megjelenése óta és a közösségi média térnyerését követően a régen képes újságokban megjelenő ismert személyek élete is az online térbe tolódott át, sőt a közösségi oldalaikat menedzselő hírességek számára a platformokon való aktivitás az egyik legfontosabb prioritás lett.
Mindez érthető, hiszen ezeken a hírportálokon és közösségi oldalakon keresztül kisebb erőfeszítéssel, gyorsan tudnak nagy tömegekhez elérni, ami kétségkívül sokat lendít a globális hírnevükön. A telefonjukat görgető tömegek kegyeiért versengő hírességek közül viszont egyesek így is jócskán kiemelkednek a többiek közül.
Legalábbis ez derül ki a Heepsy által készített tanulmányból, amely 2024 legnépszerűbb sztárpárjait vizsgálta. A kutatás a Google-keresések, a médiamegjelenések és az Instagram-hashtagek elemzésével rangsorolta a legnagyobb figyelmet kapó párokat – az elemzéshez 35 páros adatait használták fel, vizsgálva az egyének korkülönbségét, kapcsolati státuszukat és kapcsolatuk idővonalát is. Az adatok alapján egy összetett pontszám született, amely így végre megmutatta, kik is azok a sztárpárok, akik a legnépszerűbbek a közösségi médiában és a sajtóban.
Taylor Swifték a legjobbak között, de a válófélben lévő páros viszi a prímet
Az elmúlt években ugyan nem telt el úgy nap, hogy ne került volna valami kapcsán az újságok hasábjaira Taylor Swift és amerikai futballista párja, Travis Kelce, a páros azonban ezúttal nem tudott az élen végezni ebben az összevetésben. Legalábbis összesítésben semmiképp sem, ugyanis a pontszámok alapján a legnépszerűbb pár a válásukat mindössze néhány hete bejelentő Jennifer Lopez és Ben Affleck lett.
Ben Affleck és Jennifer Lopez kapcsolata már több mint húsz éve áll a média és a rajongók figyelmének középpontjában, így az sem meglepő, hogy az immáron válófélben lévő egykori szerelmesek vezetik 2024-ben a rangsort,
köszönhetően a 59,2 millió Google-keresésnek, a 169 911 róluk írt cikknek, valamint a #Bennifer hashtag több mint 115 000-szer való használatának az Instagramon.
Ezzel összesítésben 49,75 pontot gyűjtöttek be a kutatás értékelésén, amelynél többet senki nem ért el.
A színészek 2022-ben házasodtak össze, azóta pedig a világ egyik legnépszerűbb sztárpárjának tartották őket. A házasságuk azonban nem tartott ezúttal sem a sírig, ugyanis a viszonyuk hónapokkal ezelőtt annyira megromlott, hogy egyre több pletyka keringett arról, hogy válságba került a kapcsolatuk. Néhány héttel ezelőtt pedig maga Jennifer Lopez számolt be arról, hogy beadták a válókeresetet, azaz nincs visszaút. Persze mindez szomorú, a Google-keresések és a hashtagek használata azonban vélhetően még egy jó ideig nem fog visszaesni.
Akárcsak a tavalyi év legnagyobb pletykaáradatát megindító Taylor Swift és Travis Kelce népszerűsége sem, akik pont az énekesnő hírnevének csúcsán kezdtek el randevúzni, ami miatt hamarosan a sportoló maga is a kamerák kereszttüzében és a rajongók gyűrűjében találta magát.
Swift és Kelce kapcsolata viszonylag új, ennek ellenére már most hatalmas figyelmet kap az online térben. Mindezt jól mutatja, hogy a nevükhöz köthető 19,9 millió Google-keresés és 886 377 róluk szóló cikk (az összevetésben a legtöbb), így a rajongók és a média is árgus szemekkel követi a párkapcsolatuk alakulását. A #TaylorAndTravis hashtag 14 094 alkalommal került használatra az Instagramon, ami az új kapcsolat körüli izgalmat jól tükrözi. Olyannyira, hogy ezzel az irománnyal a cikkek száma csak tovább nőtt, 47,75-ös elért pontszámuk azonban a lista második helyére volt elég ezúttal.
Meglepetés a harmadik helyen, Bieberék csak a negyedikek
A meglepetések sora viszont még nem ért véget, ugyanis a korábbi tinisztár, az egész világon ismert Justin Bieber és felesége, Hailey Bieber az összevetésben nem állhatott fel a dobogó harmadik fokára, párosuk csak a negyedik lett.
Hailey Baldwin és Justin Bieber 2018 szeptemberében házasodtak össze, és annak ellenére is sokan érdeklődnek a szerelmük iránt, hogy igyekeznek a lehető legtávolabb maradni a nyilvánosságtól. Talán éppen emiatt is kerestek rájuk 5,7 milliószor a Google-ban, és van 22 541 cikk, amely róluk szól, ám
a kiemelkedő számokat mégis a közösségi médiában érték el, ahol a #Jailey hashtaget több mint 826 000 alkalommal használták az Instagramon.
A pár rajongói bázisa erős, ami azt mutatja, hogy hosszú távon is képesek fenntartani a közfigyelmet – ami ezúttal azonban csak 42,07 pontra volt elegendő.
A képzeletbeli bronzérmet Timothée Chalamet és Kylie Jenner zsebelték be, akiknek egymásba fonódása szintén az egyik legfelkapottabb témává vált,
48,5 millió Google-keresés és 55 604 cikk szól róluk, ami a második legmagasabb keresési adatot jelenti a listán.
A #TimotheeAndKylie hashtag meglehetősen kevésszer, 200 alkalommal került használatra, ennek ellenére a pár továbbra is a média reflektorfényében van, az újságírók pedig folyamatosan követik a kapcsolatuk alakulását.
Miley Cyrus, Zendaya és Sophie Turner is a listán
Persze a dobogón kívül is meglehetősen erős mezőnyt sorakoztattak fel a rangsorban, ahol Rihanna és ASAP Rocky, akik 2020 óta vannak kapcsolatban, az ötödik helyet foglalják el 40,79 ponttal. Szerénykedniük nekik sem kell, párosukra 38,6 milliószor kerestek rá a Google-ban, és kapcsolatukról 56 267 cikket írtak, míg a #RihannaAndASAP hashtaget 1583 alkalommal használták az Instagramon.
A királyi család fejére ezúttal nem került korona, a hatodik helyre mégis felkúszott Meghan Markle és Harry herceg, a britek botrányhősei 38,22 pontot zsebeltek be. Kapcsolatuk, amely a 2018 májusában tartott esküvőjük óta főként a királyi családtól való elszakadásuktól hangos, továbbra is a címlapokon tartja őket, így
291 232 cikkel és 13,7 millió Google-kereséssel a médiamegjelenések sorában az előkelő második pozíciót zsebelték be.
A #MeghanAndHarry hashtaget több mint 214 000 alkalommal használták az Instagramon, ami azt mutatja, hogy a nyilvánosság továbbra is érdeklődik a történetük iránt, még ha azt főként a botrányok és a pletykák tartják is életben.
A Deadpool-filmek sztárja, Ryan Reynolds és felesége, Blake Lively 2012 óta házasok, a hosszú párkapcsolat titkának megtalálása mellett pedig láthatóan a népszerűség szérumára is ráleltek: idén a hetedik helyen végeztek a listán – 35,21 ponttal. Erősségük szintén az újságcikkek terén és a keresésekben mérhető, nevükhöz 26,5 millió Google-keresés és 84 212 cikk fűződik. A közösségi médiában már jóval gyengébben szerepeltek, a #BlakeAndRyan hashtaget csupán 3564 alkalommal használták az Instagramon.
A nyolcadik helyen Zendaya és Tom Holland állnak, akiknek kapcsolata 2021-ben kezdődött. A Pókember-filmekben megjelenő románcukból kivirágzó kapcsolatuk a legnépszerűbb hollywoodi párosok közé repítette őket. Mindössze 1,4 millió Google-keresés ellenére 41 317 cikk foglalkozik kapcsolatukkal, a #Tomdaya hashtag pedig kifejezetten népszerű, az Instagramon több mint 412 000 alkalommal használták ezt.
Sophie Turner és Joe Jonas, akik Jennifer Lopezékhez hasonlóan már nem alkotnak egy párt, nemrég, 2023-ban váltak el, a szakítással járó szóbeszéd egészen a kilencedik helyre repítette őket – 31,67-es összetett pontszámmal. 2019-ben kezdődött házasságukkal kapcsolatukat széles körben ünnepelték, szakításuk pedig ehhez mérten szintén jelentős médiafigyelmet kapott: 1,6 millió Google-keresés és 95 893 cikk született a kapcsolatukról és szakításukról. A #Jophie hashtaget 150 786 alkalommal használták az Instagramon, ami miatt a különválás ellenére is rendkívül sokakat foglalkoztat kettejük magánélete.
A top 10-es lista utolsó helyén ezúttal Miley Cyrus és Maxx Morando végzett 29,09 ponttal, szégyenkeznivalójuk azonban nekik sincsen. Kapcsolatuk, amely állítólag 2022-ben kezdődött, viszonylag visszafogott maradt a listán szereplő többi hírességhez képest. Médiajelenlétük ehhez mérten korlátozott, 12,6 millió Google-keresés ellenére mindössze 3727 cikk íródott róluk, a #MileyAndMaxx hashtag pedig mindössze 62 alkalommal került felhasználásra az Instagramon, amit egy középszerű influenszer is sokszorosan leköröz.
(Borítókép: Travis Kelce és Taylor Swift 2024. január 28-án. Fotó: Patrick Smith / Getty Images Hungary)