Dübörög a kiszállítás: volt, aki egymillió forintért rendelt tavaly
További Gazdaság cikkek
- A nagy ingatlanpiaci dilemma: megzabolázhatók-e az elszabadult árak?
- Havi egymillió forintos fizetéssel csábítanának dolgozókat a budapesti karácsonyi vásárra
- Nyitott a munkahelyváltásra a fehérgalléros dolgozók többsége
- Visszavonta a Mol minősítését a Moody's
- Felolvasták Nagy Mártonnak, melyek most a legnagyobb problémák a vállalkozók szerint
2020-ban összesen több mint 2000 étterem és üzlet jelezte a Netpincérhez való csatlakozási szándékát, így ma már országszerte 4500 felett van a partnereik száma, amellyel a másfél milliós megrendelői bázisukat látják el. A Netpincér közleményében több érdekességet is összegyűjtött a tavalyi évéről:
- Míg 2019-ben 336 házhozszállítással tartotta a rekordot a legaktívabb felhasználó, addig 2020-ban ezt a számot az egyik megrendelő nemcsak elérte, de meg is duplázta összesen 687 rendeléssel.
- Olyan ügyfelük is volt, aki tavaly a változatosság jegyében összesen több mint 150 különböző partner kínálatát próbálta ki.
- Volt olyan felhasználó is, aki egész évben egyetlen helyről rendelt, csaknem 200 alkalommal.
- Akadt olyan rendelő is, aki az év során összesen 323 alkalommal rendelt hamburgert.
- Egy szusirajongó 176 alkalommal szusizott, míg egy másik top rendelő 166-szor tett pizzát a kosarába az év során.
A Netpincérnél már nemcsak éttermekből, kávézókból vagy cukrászdákból lehet biztonságosan rendelni, de akár a bevásárlást is intézhetjük a felületen megtalálható több mint 200 üzlet kínálatának köszönhetően, nem beszélve a cég saját üzletláncáról, a Netpincér marketről, amely tavaly decemberben indult el – olvasható a cég közleményében.
Az egyik felhasználó olyannyira kihasználta a gyors online bevásárlás lehetőségét, hogy tavaly 200 alkalommal cserélte a sarki közértet az online rendelésre, összesen több mint 1 millió forint értékben. Nemcsak az élelmiszer-, de az alkoholrendelés is népszerű lett, amihez minden bizonnyal a járványügyi helyzet is hozzájárult. Már április-májusban is 50 százalékkal többen szereztek be alkoholt online rendeléssel, majd ez az arány a korlátozások feloldásával némileg csökkent, november-decemberben azonban ismét elérte a tavaszi szintet. Itt a legnépszerűbb tétel a sör volt, ezt követte a bor és pezsgő, a whiskey, a vodka, valamint a gin.
Sajtburger, sült krumpli és hamburger
2019-ben a leggyakrabban rendelt három étel a hasábburgonya, a gyros és a hawaii pizza volt, azonban 2020-ban átrendeződött a mezőny, és átvette a vezetést a sajtburger, a hasábburgonya a második helyre szorult, a harmadik helyen pedig a hamburger áll, a gyros és a hawaii pizza pedig visszacsúszott a negyedik és az ötödik helyre.
Ennyit fizetnek az éttermek az online rendelésért
Összehasonlítottuk, milyen feltételek mellett szerződnek az éttermek a legnagyobb cégekkel.