Egészen pontosan 4268 termékének árát csökkenti az Auchan
További Gazdaság cikkek
- Sínen van az üzlet: nagyot kanyarít a Waberer's
- Új pályázat indult, amivel az egyetemi kutatási eredményeket vinnék piacra
- Itt a nagy állampapír cserebere és egy új ajánlat
- Publicus Intézet: a magyarok többsége szerint a tavalyinál megterhelőbb anyagilag az idei karácsony
- Ezekben a boltokban lehet pánikvásárolni december 24-én
Már hetek óta zajlik az árháború a Magyarországon működő üzletláncok közt, a vállalatok állandóan egymásra licitálnak. A folyamat nemrég egy újabb szakaszába lépett, mikor először a SPAR, majd utánuk az Aldi és a Tesco is jelentősen csökkentette az élelmiszerek árát a húsvétra készülve.
Most az Auchan tett közzé egy újabb közleményt. A nemzetközi vállalat ebben azt írta:
Egészen pontosan 4268 termékének árát csökkenti az Auchan Magyarország a húsvéti héten.
„A bizalomkártyás törzsvásárlók pedig még ennél is többhöz, négy és fél ezer árucikkhez juthatnak hozzá jelentősen kedvezőbb áron” – tették hozzá.
A vállalat szerint az árcsökkenés élelmiszereket és más termékeket egyaránt érint. Az élelmiszereket tekintve szinte minden élelmiszer-kategóriában lejjebb mentek az árak, 2500 termék kerül átlagosan 20%-kal kevesebbe – köztük a zöldségek, gyümölcsök, a fagyasztott termékek, a felvágottak és a csemegepultok kínálata, a húsok, a halak, a sajtok és más tejtermékek, a friss és tartós pékáruk, a cukrászati termékek és az édességek, valamint a különböző alkoholmentes és alkoholos italok.
Az átlag 20%-ot is meghaladja a tartós élelmiszerek árcsökkenése, de kevesebbet kell fizetni a snackekért, kekszekért is, a nemzetközi konyha termékei pedig 25%-kal lettek olcsóbbak. A nem élelmiszerek közül a babaápolási termékek ára közel 30%-kal csökken ezen a héten, a háztartási vegyi áru 26%-kal kerül kevesebbe, az illatszerek 22%-kal – tudatta a vállalat.
Az Auchan végül azt is közölte, hogy a mostani árcsökkenést az áruházlánc ugyan csak húsvétig garantálja, de a kedvező árak az ünnep után sem szűnnek meg automatikusan, sőt hétről hétre újabbakkal bővül a paletta. A Bizalomkártyával rendelkező vevőkör pedig folyamatosan még több kedvezményhez, ajánlathoz juthat hozzá, és állandóan azon vannak, hogy tovább csökkentsék a termékárakat, párhuzamosan a beszerzési árak visszaesésével – írták a közleményben.
Az árháborúval – mint általános jelenséggel – ebben a cikkünkben foglalkoztunk részletesen nemrég.