Ennek része, hogy a cég nem reklámozza Fanta, Diet Coke és Sprite termékeit a 12 év alatti korcsoportnak. Az új stratégia szerint a vállalat nem hirdet a gyermekműsorok környezetében, és nem nyújt promóciót semmilyen, általános iskolás gyermekeket megcélzó eseményhez vagy programhoz. Ez alól csak azok az esetek a kivételek, amikor valamiféle oktatási vagy egyéb haszna van a marketingkommunikációs támogatásnak.
Az ital- és az élelmiszergyártók, illetve a reklámozók szervezetei azzal is javítanának arculatukon, hogy a kormányzattal közösen egészséges táplálékok vásárlására buzdító, összehangolt kampányt indítanának, amely a gyermekeket célozná. A Campaign információi szerint azonban többen aggodalmukat fejezték ki amiatt, hogy a kétmillió font értékű kampány hatásos lesz-e az ágazat 600 millió fontos büdzséjű hirdetéseivel szemben.