Hűtlen forgalmazó
Decemberben a Foot Locker - amely eddig a Nike legnagyobb kizárólagos forgalmazója volt -bejelentette, hogy ezentúl más termékeket is árusítani fog. Az elhatározás hátterében az állt, hogy a Nike termékek eladásából kevesebb haszon származott, miközben a Puma és az Adidas retro cipői igen gyorsan népszerűvé váltak, és olcsóbbak is a Nike Air Jordan termékeinél.
Megvett sportolók
A Converse áruinak nemcsak a sport, hanem a szabadidős termékek piacán is van kereslete. A Converse a kosárlabdázó Larry Bird és Magic Johnson és a teniszező Jimmy Connor első választása volt. A vállalat termékeinek népszerűsége esett, amikor a Nike megszerezte magának Michael Jordant és Tiger Woods-ot.
Tízmilliárd dollárnyi adó
A vásárláshoz szükséges az amerikai versenyügyi hatóság beleegyezése is. A Converse termékeiből több mint 12000 darabot ad el évente az Egyesült Államokban és még közel száz más államban, nagyjából 390 millió dollár értékben. A Nike összesen 10,7 milliárd dollárt fizetett be az amerikai államkasszába az elmúlt költségvetési évben.