Temetkezzen a Tescóval!

2005.05.19. 15:42
A brit áruházlánc leghűségesebb vásárlói ezentúl a temetésért is fizethetnek a törzskártyájukon felhalmozott pontokkal. A Tesco 11 millió ügyfelének van törzskártyája, és egy felmérés szerint tíz százalékuk fel is használná a pontokat a gyászszertartás költségeinek fedezésére.

Sonka, sajt, sör és kenyér mellett ezentúl temetésért is fizethetnek a törzskártyájukon felgyülemlett pontokkal a Tesco nagy-britanniai hálózatának hűséges vásárlói, miután a legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc megállapodásra jutott a legnagyobb brit temetkezési vállalattal.

A Dignity (méltóság) nevű cég az egyezség értelmében elfogadja a Tesco Clubcard nevű törzsvásárlói kártyáját, amelynek pontjait fel lehet használni az elhunyt elföldelési költségeinek csökkentésére. Nagy-Britanniában drága az élet, de meghalni sem túl olcsó: egy-egy temetés átlagosan kétezer fontjába (720 ezer forint) kerül a hátramaradottaknak.

A törzsvásárlók tizede fizetne kártyával

A brit Tesco-hálózat vásárlói közül 11 milliónak van törzskártyája, és egy körükben elvégzett felmérés azt mutatta ki, hogy csaknem tíz százalékuk kész lenne a kártyán összegyűlt pontokat a temetési költségek csökkentésére is felhasználni - írta a csütörtöki The Sun.

A Clubcardot minden vásárlás után oda kell adni a pénztárosnak, aki a bankkártyához hasonlóan ezt is "lehúzza", és a tulajdonos egyenlege minden elköltött font után egy ponttal gyarapodik. Az összegyűlt pontokat egy idő után le lehet vásárolni, illetve a Tescóval kapcsolatban lévő más cégek szolgáltatásaiért is lehet velük fizetni.

E szolgáltatások köre egészült most ki a temetkezéssel. A Dignityvel kötött szerződés értelmében minden 250 Tesco-pont 10 fonttal csökkenti a megrendelt temetés költségét.