Korábban elegendőnek tartottak 2,4 milliárd dollár megtakarítást a vállalat megmentésére. A szakszervezetek akkor már belementek egy ideiglenes fizetéscsökkentésbe, amivel a cég havonta hetvenmillió dollárt spórol meg. (A United Airlines 1994 óta 55 százalékban az alkalmazottak tulajdonában van.)
Fapados légitársaságot indítana
Januárban a Reuters azt közölte, hogy a cég fapados légitársaságot akar indítani, de még nem tudni, a járatok milyen útvonalakon, milyen gépekkel üzemelnének, és hogy a jegyárak hogyan alakulnak. A pilóták és légi kísérők azonban bejelentették, hogy nem tartják jó ötletnek az olcsó légitársaság beindítását.
Gépeket adnak el
A United Airlines decemberben kért csődvédelmet, az övé eddig a legnagyobb értékű bukás az amerikai repülés történetében. A cégnél szerdán közölték, hogy eladják hét repülőgépüket a Thai Airwaysnek a listaár töredékéért, és újratárgyalják a bérleti díjat és a jelzálogkölcsön feltételeit 567 repülőgépük közül legalább 463-ra.
A nagy társaságok fizetéscsökkentést terveznek
A legnagyobb amerikai légitársaság, a United Airlines nemrég ugyancsak megtakarításra kérte a dolgozóit évi 1,8 milliárd dollár erejéig. A harmadik helyezett Delta Airlines új munkaszerződéseket tervez, és a negyedik helyezett Northwest Airlines arra kérte pilótáit, hogy a fizetéseket csökkentsék 1996 előtti szintre.