130 pennyért
Branson a tervezett ügylethez megnyerte egy légitársasági befektetésekre szakosodott amerikai alap támogatását. A The Sunday Times forrásai szerint a Virgin eredetileg azt tervezte, hogy 100 penny alatti tőzsdei BA-részvényár esetén mozdul rá a legnagyobb európai légitársaságra; a British papírja márciusban a legtöbb kereskedési napon e küszöbérték alatt járt a londoni értéktőzsdén. Branson 130-140 pennys részvényenkénti felvásárlási árat ajánlott volna, ami mintegy másfélmilliárd fontra értékelte volna a British Airwayst.
Inkább British Midlandet vennék meg
A Virgin vezetése három hétig tanulmányozta a British felvásárlásának lehetőségét, de aztán inkább úgy döntöttek, hogy mindkettőjük közös riválisával, a BMI British Midlanddel kezd átvételi tárgyalásokat. Ezek a tárgyalások most is folynak.
A British vezetősége a héten viszont komolyan vizsgálat alá veszi a Virgin megvételének lehetőségét. A lap szerint Rod Eddington, a BA vezérigazgatója azt mondta az igazgatótanács tagjainak, hogy a British nemigen tudná versenyhivatali ellenkezés nélkül felvásárolni a British Midlandet - a két cég együtt a Heathrow repülőtér fel- és leszállási jogainak több mint felét birtokolja -, de a Virgin Atlanticra teendő ajánlat "nem kizárt".
A Concorde-okat is átvenné
Sir Richard folyamatosan háborúban áll a British Airwaysszel, amelyet rendre erőfölénnyel való visszaéléssel vádol. Mostanában azzal idegesíti a BA vezetését, hogy a brit kormány segítségét kéri a British által ősztől leállítani tervezett, hangnál gyorsabban szálló Concorde repülőgépek megvásárlásához, amiről a British Airways hallani sem akar. A BA gazdaságossági okokra hivatkozva jelentette be nemrég, hogy október végétől leállítja a Concorde-okat, és a gépeket múzeumoknak adja át. Branson azonnal közölte, hogy ő gazdaságosan tudná üzemeltetni a gépeket.