Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMKézműves sörrel csalogatják vissza az embereket a Duna-korzóra
Az Élesztőből és a Skanzenből ismert Tóth Imre a Marriottban nyit új helyet. Ahhoz, hogy ezt a mondatot megértsük, még májusba kell visszamennünk, a Budapest Marriott Hotel ugyanis ekkor írt ki egy pályázatot fiatal vállalkozóknak, akiknek vannak ötleteik, de nincsen pénzük. Szakmai segítség mellett 40 ezer dollárt, azaz 11 millió forintot is ajánlottak a nyertesnek, valamint egy helységet is, jelen esetben a Duna-korzón, a Budapest Marriott Hotelben. A nyertest alkalmazásba veszi a Marriott, de az ötletet meghagyják a pályázónak.
És akkor így történhetett, hogy a Tóth Imre által összefogott #Marionett csapata tetszett a legjobban a szakmai zsűrinek.
A pályázat célja, hogy bekapcsolja a Duna-korzót a város vérkeringésébe, és a külföldieken kívül a magyarok számára is vonzóvá tegyék ezt a városrészt, ezért az árak terén próbálnak mértéktartóak lenni a lehetőségekhez képest, és elsősorban a helyi vendégek lehetőségeihez kialakítani a helyet.
A #Marionett csapata több, eddig is aktív csoport tagjaiból áll. A konyháért a Butcher's Kitchen felel majd, akik a hentesüzletek kínálatára alapozzák aktuális menüsorukat. A sörkoktél- és a dzsúszbár az Élesztő csapatának tagjainak bevonásával áll fel, és az Élesztő által propagált kézműves söröké lesz a főszerep is.
A bár arculatáért a Singa Alkotócsoport felelős, akik nem meglepő módon marionettbábuk alkatrészeiből alakították ki a hely díszletét. A szállodai forgóajtót pedig mobil színpadként fogják használni, ahol dzsúszbár és a sörkoktélpult fogja egymást váltani napszaktól függően.
A hely előreláthatóan augusztusban fog megnyitni.