Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMSzerződése lejártával tavozik Steve Varcoe, a TV2 értékesítési igazgatója. A csatorna közleménye szerint Varcoe április 15-ig tanácsadóként továbbra is részt vesz a TV2 értékesítési munkájában. Az értékesítési igazgatóság március 1-jétől Simon Zsoltnak, a TV2 vezérigazgatójának közvetlen irányítása alá kerül, amíg nem találják meg Steve Varcoe utódját.
Steve Varcoe 2011 januárjában csatlakozott a TV2-höz kereskedelmi tanácsadóként, majd 2011 áprilisától a TV2 értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. A Dél-Londonban született szakember 1996-ban érkezett Magyarországra, 1999-től pedig az RTL Klub kereskedelmi vezetője lett. 2008-ban távozott a cégtől, akkor már az RTL Klub kereskedelmi igazgatói székéből. Éveken át dolgozott külsős tanácsadóként több magyar kereskedelmi csatornának, mielőtt a Tv2-höz igazolt volna.
A Tv2 közleménye szerint a több éves szakmai múlttal rendelkező szakember feladata a TV2 értékesítési politikájának átalakítása és az új értékesítési rendszer bevezetése volt. A csatorna egyébként annyira bízott a szakemberben, hogy a magyar piacon szokatlan módszerekkel tulajdonképpen az ő személye köré építette szakmai kommunikációját, hirdetőknek szóló reklámanyagait. Több konferencián feltűnt például Steve Varcoe életnagyságú papirmasé figurája, amivel arról próbálták meggyőzni a reklámozókat, hogy a Tv2 partnernek és nem csak vásárlónak tekinti a hirdetést vásárló cégeket.
"Van egy tervem, amellyel megváltoztatom a TV2 pozícionálását, kereskedelmi működését és üzleti kultúráját. Amellyel újradefiniálom a televíziós piacot, a csatorna kapcsolatát az ügyfeleivel – és ezzel a TV2 jövőjét is" - mondta a reklámanyagokban még tavaly Steve Varcoe.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM