|
Ezen a héten mutatta be a tv2 két új műsorát is: a Stahl Judittal készült Micukó álinterjú-sorozatot és a Szulák Andrea Show-t. A Micukóra 1 238 000, Szulákra 1 365 000 néző volt kíváncsi. Utóbbi műsor debütáló adásával beérte az azonos csapat által, azonos licenc alapján készített Fábry Showdert.
Meglepő vereséget szenvedett a tv2 vasárnapi Naplója, amely pedig hosszú ideje a legnézettebb műsor volt mind a teljes lakosság, mind a 18-49 éves célcsoport körében. A magazinműsort az RTL Klubon vetített Beethoven kutyafilm negyedik folytatása előzte meg. Igaz, a filmet az RTL a Való világ műsorfolyamába ágyazta.
MTV: töretlen emelkedés
A közszolgálati televízió műsorai közül kiemelkedő sikert ért el a Kékfény (1 338 000 néző), az Önök kérték (1 301 000 néző), a Dilibuli című szórakoztató műsor (1 165 000), valamint a Szeszélyes évszakok (1 556 000) és a NévShowr (1 247 000). Az MTV Híradója még elmarad a kereskedelmi tévék hírműsoraitól, ám nézettsége már az egymilliós érték körül mozog.Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.