További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Csak semmi romantika
|
Az Aktív és a Fókusz harcában ezúttal az RTL magazinja bizonyult erősebbnek, míg a híradók között a Bárdos-Máté házaspár vezette Tények a legsikeresebb. Igaz, ez a preferencia elsősorban az idősebbek körében érzékelhető.
Vissza a jövőbe
A Nekünk 80, az RTL Klub nosztalgiaműsora 1 474 000 nézőt emlékeztetett a kései Kádár-kor diszkrét bájára, megelőzve a Galaktikus támadás című sci-fit. Szulák Andrea kevésbé diszkrét bájai azonban csak 1 110 000 tévézőt kötöttek le, így hétfőn a Gyilkos cápáké lett az elsőbbség.
Szombaton startolt a Survivor - A sziget, amely 1 929 000 nézővel a nap legnépszerűbb műsora lett, megtolva kicsit a Heti hetes szekerét is, amelyet így 1 638 000-en néztek meg. A szigeti veszedelemtől viszolygó nézők figyelme a tv2 Activityje (1 556 000) és az m1-en látható Kató néni (1 119 000) között oszlott meg. Szintén az RTL közvetítette késő este Kótai Mihály ökölvívó vereségét, amit 1 019 000-en kísértek figyelemmel.
Vasárnap a tv2 Naplója volt a legsikeresebb: a heti hírmagazint 1 593 000-en tekintették meg. Nem sokkal maradt el tőle az 1 465 000 embert szórakoztató közszolgálati NévShowr, míg az RTL Klubon vetített Indiana Jonest 1 383 000-en választották. Friderikusz Sándor vasárnap esti műsorát 1 265 000-en nézték.
Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre, és a 4 évesnél idősebb lakosságra vonatkoznak.