Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Nem élte túl
|
A hírdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti lakosság körében ugyan kisebb volt a különbség, de az AGB Hungary adatai alapján a Tv2 még ebben a korosztályban is megverte konkurensét. A Survivor 2-re 314 ezer fiatalt vonzott a képernyők elé, míg a Tv2 műsorait 400 ezren választották.
Barbara is gyengén kezdett
Rosszul kezdett viszont hétfőn a Tv2 új talkshowja. Konta Barbara fiatalkorúaknak szánt kibeszélőshwoja fele annyi nézőt sem vonzott, mint az RTL klubon futó Balázs show. A délután fél öt után műsorra tűzött Barbara shownak mindössze 388 ezer embert ültetett a tévék elé, míg ugyanekkor a Balázs shownak 794 ezer nézője volt.
A különbség viszont valamivel kisebb volt a 18 és 49 év közötti korosztályban, vagyis az új műsor célközönsége közt. Balázs szembesítő showját 280 ezren, vagyis az éppen tévé előtt ülők 36,8 százaléka nézte ebben a korcsoportban, míg Barbara beszélgetését 156 ezren izgulták végig, és ezzel a műsor 20,8 százalékos közönségarányt ért el.
"A Barbara beváltotta a hozzáfűzött reményeket, hiszen a célcsoportban már az első adás is legyőzte konkurensét" - nyilatkozta az Indexnek Lóránt Gergely, a Tv2 szóvivője az AGB Hungary adataira hivatkozva, amelyek szerint a 18 és 29 év közötti nők közt a műsor közönségaránya 34,1 százalék volt, míg a konkurens csatornát ebben a szűk korcsoportban csak az éppen tévét nézők 32,3 százaléka választotta.
"Azt gondolom, hogy egy országos televízió, ha olyaneredmény produkál, mint tegnap a Tv2, jobb, ha csendben marad. Az RTL Klub mindig a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti célcsoportra figyel, annak ellenére, hogy sok kisebb korcsoportban is évek óta fölényesen verjük a TV2-t" - nyilatkozta a Tv2 kijelentésére reagálva Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.