Sikerült ötvözni az emberiség két csodálatos találmányát: a körhintát és a rakétahajtóművet
Nem tudni, részeg volt-e, aki kitalálta a rakétahajtóművel megpörgetett körhintát, de az biztos, hogy aki kipróbálta, az hányingerrel küszködött.
A rendszer középpontja egy 1,6 köbméteres, tíztonnás betontömb: ez a foglalata a 4 méter átmérőjű függőleges tengelynek. A tengely egyik oldalán egy 125 kilogrammos ellensúly, a másikon az üléssel egybeépített rakéta-hajtómű kapott helyet. Az ülés mögé beépítettek néhány üzemanyagpalackot és egy 1 kilonewton tolóerejű rakétamotort.
Na, innen az egész tiszta newtoni fizika. Ha a motor működésbe lép, a tengely elképesztő sebességgel forogni kezd, az ülésbe szíjazott tesztpilóta pedig úgy visíthat a testére nehezedő 4G nyomás alatt, mint a leszúrt disznó, amíg el nem ájul (a pilóta, nem a disznó).
A centrifuga tervezője, Pete Madsen már régóta teszteli a rendszert, de ha ön nem vadászpilóta, rakétamérnök vagy legalább gázszerelő, ezt inkább ne próbálja ki otthon.